ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمبود چیپست های Skylake سبب کاهش تولید سرفس بوک و سرفس پرو 4 شده است

برخی از منابع خبری بر اساس شنیده های خود از تامین کنندگان قطعات مورد نیاز شرکت مایکروسافت خبر داده اند که به دلیل کمبود چیپست Skylake اینتل احتمالا میزان فروش سرفس بوک و سرفس پرو ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

برخی از منابع خبری بر اساس شنیده های خود از تامین کنندگان قطعات مورد نیاز شرکت مایکروسافت خبر داده اند که به دلیل کمبود چیپست Skylake اینتل احتمالا میزان فروش سرفس بوک و سرفس پرو 4 این کمپانی در سه ماهه آخر سال جاری میلادی کمتر از انتظار خواهد بود و در اصل این شرکت قادر نیست به تمامی تقاضاها برای دو دستگاه یاد شده پاسخ دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است شرکت ساکن ردموند برای مونتاژ نمودن هر دو محصول یاد شده از کمپانی تایوانی پگاترون کمک می گیرد و با استناد به شواهد موجود، نرخ تولید محصولات آنها رو به بهبود است و در نتیجه این کاهش تولید در سه ماهه نخست سال آینده جبران خواهد گشت.

منبع خبری یاد شده همچنین یادآور گشته میزان تولید نوت بوک-تبلت هیبریدی مایکروسافت یعنی سرفس بوک در آغاز سال آتی یکصد هزار دستگاه و سرفس پرو 4 نیز حدود 200 هزار دستگاه خواهد بود.

البته نباید نادیده گرفت این تعویق در فروش محصولات برای شرکت مورد بحث چندان هم بد نخواهد بود زیرا در پایان ماه ژانویه (بهمن ماه) که بیشتر کمپانی ها محصولات تولیدی خود را فروخته اند و موجودی کالاهایشان کاهش یافته، تبلت و نوت بوک مایکروسافت با تعداد زیاد در دسترس بسیاری از علاقه مندان در سراسر جهان قرار خواهند داشت.

در کنار همه ی تفاسیر صورت پذیرفته شعبه مایکروسافت در تایوان مدعی شده تنها رقبای دو دیوایس یاد شده، محصولات اپل همانند آیپد پرو هستند. در آخر هم بد نیست اشاره کنید کمپانی ساکن کوپرتینو اخیرا اعلام نموده بود به هیچ عنوان به ساخت دستگاه های هیبریدی (مک/آیپد) تمایلی ندارد و هرگز وارد چنین مسیری نخواهد شد. با این حساب، ساکنین ردموند می توانند از یکه تازی سرفیس بوک خود در میدان رقابت لذت کافی را ببرند زیرا حداقل در زمان کنونی رقیبی چندان حائز اهمیت برای آنها وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی