ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان جدید سازندگان ویچر، Cyberpunk 2077، احتمالا تا آخر سال 2016 عرضه می شود

بازی Cyberpunk 2077، سال 2012 از سوی استودیوی CD Projekt RED معرفی شد و قرار بود که با پیروی از سبک نقش آفرینی علمی-تخیلی ساخته شود. بنابر گزارش جدید شعبه آلمان Gamereactor، سازندگان قصد دارند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

بازی Cyberpunk 2077، سال 2012 از سوی استودیوی CD Projekt RED معرفی شد و قرار بود که با پیروی از سبک نقش آفرینی علمی-تخیلی ساخته شود. بنابر گزارش جدید شعبه آلمان Gamereactor، سازندگان قصد دارند که بازی جدید خود را تا اواخر سال 2016 میلادی عرضه کنند.

در گزارش آمده است به گفته یکی از اعضای استودیو، که هویت وی مشخص نیست، سایبرپانک 2077 در حال حاضر برای پلتفرم پی سی ساخته می شود و ورژن کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز قطعا ساخته خواهند شد. با این حال، وی اضافه کرده که ممکن است سونی و مایکروسافت تلاش کنند تا این بازی را در انحصار خود در آورند.

اگرچه تا به امروز اطلاعات زیادی از سایبرپانک 2077 در دست نداریم اما استودیوی CD Projekt RED بارها اعلام کرده است که عنوان مورد بحث، به مراتب از نسخه سوم سری بازی ویچر بزرگ تر خواهد بود و تمام اعضای استودیو، تمرکز خود را روی ساخت آن معطوف کرده اند.

اما با تمام این تفاسیر، خود سازندگان نیز بارها گفته اند که سایبرپانک 2077 تا قبل از سال 2017 عرضه نخواهد شد. با در نظر گیری سومین بسته الحاقی بازی ویچر 3، یعنی Blood and Wine که قرار است در سه ماهه نخست 2016 عرضه شود، استودیو CD Projekt شاید زمان کافی برای اتمام ساخت سایبرپانک 2077 را در اختیار نداشته باشد و بازی در همان سال 2017 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی