ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Faraday Future با انتشار یک تیزر، خود را برای کنفرانس CES آماده می سازد

فارادی فیوچر، کمپانی جوانی است که در مدت زمانی کوتاه موفق شده تا سرمایه قابل قبولی به دست آورد و هفته آینده در نمایشگاه CES، شاهد رونمایی کامل از این شرکت خواهیم بود. و همانند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

فارادی فیوچر، کمپانی جوانی است که در مدت زمانی کوتاه موفق شده تا سرمایه قابل قبولی به دست آورد و هفته آینده در نمایشگاه CES، شاهد رونمایی کامل از این شرکت خواهیم بود. و همانند بسیاری دیگر از کمپانی های خودروسازی، فارادی فیوچر هم شور و هیجان را آهسته اما پیوسته میان دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی ایجاد می کند.

امروز، شرکت فارادی فیوچر، چند روز پیش از برگزاری کنفرانس خبری خود در CES، تیزر تریلری 10 ثانیه ای منتشر ساخت که البته نمای خاصی از محصولات آتی شرکت را نشان نمی دهد، به جز یک خودروی مسابقه ای در حال حرکت.

بدنه فیبر کربن با بخش های فلزی، قسمت جلویی درخشان (که در تصویر مبهم بالا مشخص است) و چرخ های یک خودرو در این تصاویر مشخص هستند که البته مشخص نیست فارادی فیوچر قصد رونمایی از همین خودرو را در CES دارد یا صرفا تماشاگر یک سری طرح اولیه هستیم.

آیا فارادی فیوچر می تواند یک خودروی اسپورت الکتریکی بسازد؟ شاید، اما آن ها پیش از این اشاره کرده بودند که قصد دارند یک ماشین خودران بسازند و طبیعتا، خودران ها گزینه های چندان مناسبی برای مسابقات نیستند. به هر حال، هر چه باشد، تا 5 روز دیگر متوجه آن خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی