ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

روند توسعه بازی Quantum Break به مراحل پایانی خود نزدیک شده است

بازی Quantum Break برای اولین بار هم زمان با معرفی کنسول اکس باکس وان به نمایش درآمد و از آن زمان، طرفداران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت بی صبرانه منتظر اند تا شاهکاری جدید استودیوی Remedy ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

بازی Quantum Break برای اولین بار هم زمان با معرفی کنسول اکس باکس وان به نمایش درآمد و از آن زمان، طرفداران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت بی صبرانه منتظر اند تا شاهکاری جدید استودیوی Remedy را تجربه کنند. اما به نظر می رسد که بعد از تاخیرهای متعدد، کوانتوم بریک بالاخره در مراحل پایانی توسعه به سر می برد و تا عرضه آن زمان زیادی باقی نمانده است.

استودیوی رمدی در اکانت رسمی توییتر خود نوشته است که «توسعه بازی به پایان خود نزدیک می شود»؛ بنابراین می توان انتظار داشت که در ماه آپریل (برابر با فروردین) شاهد عرضه آن برای اکس باکس وان باشیم. کوانتوم بریک ابتدا قرار بود در سال 2014 عرضه شود اما اهداف جاه طلبانه رمدی سبب شد تا شاهد تعویق بازی به سال 2015 و بعد 2016 باشیم.

کوانتوم بریک با پیروی از ژانر شوتر سوم شخص دنبال می شود و گیمر را در نقش کاراکتری به نام جک جویس قرار می دهد. جویس توانایی خاصی در بازی با زمان دارد و می تواند با نگه داشتن و یا عقب و جلو بردن آن، دشمنان را از پیش روی بردارد. آیدن گیلن، دومینیک موناگان و کورتنی هپ از جمله صداپیشگان مطرح کوانتوم بریک اند.

کوانتوم بریک قرار است که 5 آپریل (برابر با 15 خرداد سال آتی شمسی) به صورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان عرضه شود. در همین حین مایکروسافت اعلام کرده که احتمال عرضه کوانتوم بریک روی پی سی نیز وجود دارد اما تا به امروز این مسئله به صورت رسمی تایید نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ehsan
    ehsan | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    چه خوب.امیدوارم بازی خوبی باشه و طرفداران xbox one رو خوشحال کنه.این اتفاق خوب رو به همه ی طرفدارای ایکس باکس تبریک میگم

مطالب پیشنهادی