ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک قابلیت Photo Sync را از شبکه اجتماعی خود حذف کرد

اواخر دسامبر سال گذشته بود که فیسبوک از تصمیم خود برای حذف قابلیت Photo Sync از شبکه اجتماعی اش خبر داد. قابلیت مورد بحث بالاخره امروز به طور رسمی از پلتفرم فیسبوک حذف گردید تا اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

اواخر دسامبر سال گذشته بود که فیسبوک از تصمیم خود برای حذف قابلیت Photo Sync از شبکه اجتماعی اش خبر داد. قابلیت مورد بحث بالاخره امروز به طور رسمی از پلتفرم فیسبوک حذف گردید تا اپلیکیشن Moments با قابلیت هایی مشابه بتواند جایگزین آن شود.

اگر تاکنون از وجود قابلیت Photo Sync اطلاع نداشتید، باید بگوییم که به کمک آن می توانستید تصاویری که با موبایل می گرفتید را بلافاصله در پروفایل کاربری فیسبوک تان بارگذاری کنید. کلیه این تصاویر در یک پوشه شخصی ذخیره می شدند تا بتوانید سر فرصت موارد مناسب برای اشتراک گذاری با عموم را از میانشان پیدا کرده و موارد نامناسب را از بینشان حذف کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

به نظر می رسد که فیسبوک با در نظر گرفتن پتانسیل خوب Moments برای تبدیل شدن به یک اپلیکیشن محبوب، تصمیم گرفته تا قابلیت Photo Sync را از اپلیکیشن اصلی شبکه اجتماعی خود حذف کند تا با این کار، زمینه را برای جذب مخاطب بیشتر به اپ Moments فراهم نماید.

فیسبوک ادعا می کند که محبوبیت قابلیت Photo Sync در سال 2012، یعنی زمانی که مردم بیشتر از نسخه دسکتاپ فیسبوک استفاده می کردند بسیار بیشتر از حالا بوده است.

یکی از مقامات فیسبوک در مورد تصمیم جدید کمپانی اینگونه توضیح می دهد: "کسانی که قبلا از قابلیت همگام سازی تصاویر استفاده کرده و تصاویری را با کمک آن در حساب های کاربری خود بارگذاری کرده بودند، حالا می توانند تمامی آن ها را به Moments منتقل کنند؛ جایی که می توانند آنها را ببینند، دانلود کنند یا هر کدام را که بخواهند حذف نمایند."

وی در ادامه می گوید:"اگر این کاربران خواستار استفاده از اپ Moments نباشند، می توانند آنها را به صورت یک فایل زیپ در رایانه شان دانلود کرده یا اینکه از حساب کاربری فیسبوک شان حذف کنند."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی