ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Metal Gear Online سرانجام برای پی سی منتشر شد

چند روز گذشته، شرکت کونامی نسخه بتا Metal Gear Online را برای پی سی منتشر کرد و دارندگان این پلتفرم، سرانجام توانستند اولین تجربه خود از عنوان یاد شده را داشته باشند؛ با این وجود، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۵۰

چند روز گذشته، شرکت کونامی نسخه بتا Metal Gear Online را برای پی سی منتشر کرد و دارندگان این پلتفرم، سرانجام توانستند اولین تجربه خود از عنوان یاد شده را داشته باشند؛ با این وجود، پس از چند ساعت، شاهد قطع دسترسی بازی به واسطه وجود مشکلاتی بودیم.

با این حرکت، زمزمه هایی مبنی بر تعویق دوباره متال گیر آنلاین برای رایانه های شخصی شنیده شد. اکنون کونامی، ناشر بازی، با عرضه نسخه کامل بازی رو پی سی به تمامی شایعات پایان داد.

دارندگان متال گیر سالید 5: فانتوم پین روی پلتفرم مورد بحث، می توانند با مراجعه به شبکه استیم، بازی را دانلود کرده و به انجام آن بپردازند. کونامی قول داده است تا همانند نسخه کنسولی، محتوای بیشتری را در ادامه برای پی سی منتشر کند.

علاوه بر این، کسانی که حداقل یک مسابقه از امروز تا تاریخ 26 ژانویه (6 بهمن) انجام دهند، 3000 گیر پوینت (Gear Point) دریافت خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر، گیر پوینت پول درون بازی است که با آن می توانید تجهیزات مختلف را خریداری کنید.

متال گیر آنلاین عنوانی چند نفره است که به طور رایگان برای آخرین قسمت سری متال گیر سالید منتشر شد. با وجود عرضه بازی یاد شده روی کنسول ها در سال گذشته، شاهد تاخیر نسخه پی سی بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی