ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازنشستگی فراری FF و معرفی مدل جایگزین GTC4 Lusso

فراری FF را می توان یکی از معدود مدل های چهار نفره فراری و اولین محصول دو دیفرانسیل این کمپانی نامید که قرار بود قشر تازه ای از مشتریان را به خصوص در مناطق سردسیر ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

فراری FF را می توان یکی از معدود مدل های چهار نفره فراری و اولین محصول دو دیفرانسیل این کمپانی نامید که قرار بود قشر تازه ای از مشتریان را به خصوص در مناطق سردسیر جذب برند فراری کند.

FF علیرغم استفاده از پیشرانه 12 سیلندر و پرقدرت می توانست به لطف استفاده از سیستم دو دیفرانسیل بسیار پیشرفته و کارآمد خود حتی در شرایط برفی و بر روی جاده یخ زده نیز عملکردی در خود توجه را از خود نشان دهد اما آنطور که از شواهد بر می آید این فراری حداقل به سبب طراحی متفاوت بدنه اش، چندان مورد توجه مشتریان واقع نشد.

FERRARI-2

حالا اما فراری با انجام فیس لیفتی مختصر و توسعه نرم افزاری و مکانیکی، نام این خودرو را به کلی تغییر داده و برای سال 2017 مدل تازه GTC4 Lusso را با قدرت تولیدی 680 اسب بخار به بازار خواهد فرستاد.

FERRARI-1

تغییرات بدنه شامل سپر جلو و اسپویلر سقفی و ...موجب بهبود شرایط آیرودینامیکی خودرو می شوند. در فضای درون کابین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به روز شده اند و حالا سرنشینان می توانند از یک نمایشگر 10.25 اینچی بهره مند شوند.

FERRARI-5

فرمان نیز به لطف استفاده از ایربگ کوچکتر، نسبت به قبل کاهش ابعاد را تجربه کرده و هماهنگی بیشتر با سایر اجزای کابین دارد.

FERRARI-4

زیر درب موتور یک پیشرانه 12 سیلندر 6.2 لیتری با قدرت 680 اسب بخار و گشتاور حدود 700 نیوتن متر قرار گرفته که می تواند شتاب گیری 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را ظرف 3.4 ثانیه تضمین کند.

FERRARI-6

این درحالیست که حداکثر سرعت 335 کیلومتر بر ساعت این مدل تفاوتی با FF نخواهد داشت. براساس اطلاعات اولیه به نظر می رسد که GTC4 Lusso در نمایشگاه ژنو به شکل رسمی رونمایی شود.

FERRARI-3

FERRARI-8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • david
    david | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    شگفتا

  • بهنام
    بهنام | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    ای بابا یکم مغز اقتصادی داشته باشید ببینید ما چند ساله 405 و پراید تولید میکنیم(تازه هنوز به سود دهی نرسیدن و هزینه های تحقیق و توسعشون برگشت داده نشده)

  • سعید
    سعید | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    WoooooooooooooooooooW

مطالب پیشنهادی