ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بیش از 6.4 میلیون نفر، نسخه بتای The Division را تجربه کردند

کمپانی یوبیسافت اعلام کرده که چیزی در حدود 6.4 میلیون نفر در فاز بتای بازی Tom Clancy's The Division روی سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی مشارکت داشته اند. به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

کمپانی یوبیسافت اعلام کرده که چیزی در حدود 6.4 میلیون نفر در فاز بتای بازی Tom Clancy's The Division روی سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی مشارکت داشته اند. به گفته این ناشر فرانسوی، بازی The Division توانست رکوردها را جا به جا کرده و به اولین عنوان جدید روی کنسول های نسل هشتم بدل شود که چنین حجمی از بازیکنان را به فاز بتا جذب کرده است.

فاز بتای عمومی The Division، شب گذشته به پایان رسید و هر بازیکن، به صورت میانگین 4 ساعت و 52 دقیقه به تجربه آن اختصاص داده است. در همین حال، حدود دو سوم از مقدار بازی هر گیمر، به گشت و گذار در بخش هایی از نقشه بازی، که از آن ها به نام Dark Zone یاد می شود، سپری گشته است.

در واقع به نظر می رسد که لوکیشن های Dark Zone، از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده اند و 2.5 میلیون نفر در فاز بتا از آن ها بازدید کرده اند. علاوه بر این، تعداد 63 میلیون آیتم از Dark Zoneها خارج شده است.

با توجه به گزارش های انتشار یافته، ظاهرا اکثر گیمرها از تجربه حاصل شده از فاز بتای The Division رضایت داشته اند. بنابر نظرات نهایی این بازیکنان، The Division محتویات ارزشمند زیادی دارد که ارزش آن را بالا می برند، اما هنوز چند مشکل به چشم می خورد که در روند گیم پلی مشکل ایجاد کرده است.

برای مثال، کاربران به مشکلات مربوط به سیستم سلامتی و نیز هوش مصنوعی دشمنان اشاره کرده اند. به گفته آن ها، برای نابود کردن دشمنان باید حجم زیادی از گلوله را به آن ها شلیک کرد که از واقع گرایانگی بازی کاسته است. هم چنین دشمنان استراتژی مناسبی برای مقابله با گیمر نداشته و قابل پیش بینی اند.

نسخه کامل بازی Tom Clancy's The Division قرار است در تاریخ 8 مارس (18 اسفند) برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iman
    iman | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    واقعا فوق العادست

مطالب پیشنهادی