ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تماشای آنلاین کانال های تلویزیونی در پلتفرم ویندوز با اپلیکیشن UniversalTV

تسهیل دسترسی به اینترنت و روی کار آمدن شبکه های پرسرعت 3G و 4G، تماشای کانال های تلویزیونی از تلفن های هوشمند که روزگاری رویایی بیش نبود را به واقعیت تبدیل کرده است. این روزها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

تسهیل دسترسی به اینترنت و روی کار آمدن شبکه های پرسرعت 3G و 4G، تماشای کانال های تلویزیونی از تلفن های هوشمند که روزگاری رویایی بیش نبود را به واقعیت تبدیل کرده است.

این روزها هر جای دنیا که باشید، تنها با داشتن یک گجت هوشمند متصل به اینترنت می توانید کانال های تلویزیونی محبوبتان را به طور زنده تماشا کنید. اپلیکیشن UniversalTV پلتفرم ویندوز، همانطور که از نامش پیداست این امکان را در موبایل های ویندوزفونی و رایانه های دسکتاپ مبتنی بر ویندوز برایتان فراهم می کند.

1

کانال هایی که می توانید با UniversalTV ببینید به هشت زبان زنده دنیا هستند: اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، عربی، ترکی و صد البته زبان شیرین مادری مان فارسی.

کلیه شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین دیگر کانال های مشهور فارسی زبان را می توانید با UniversalTV تماشا کنید. کیفیت پخش، مستقیما به سرعت اینترنت شما بستگی دارد؛ هر چه پهنای باند بیشتری داشته باشید، تصویر شفاف تری هم می بینید.

3

UniversalTV هر چند که استریم خوب و نسبتا بدون قطعی ای دارد، اما کیفیت پخش آن با نمونه های دیگر پلتفرم ویندوز همچون اپلیکیشن World TV# قابل قیاس نیست.

با این وجود، هنگام پخش مسابقات زنده فوتبال از شبکه سه سیما می تواند بسیار کاربردی و مثمر ثمر واقع شود. این اپلیکیشن رایگان است، و هم در پلتفرم ویندوز و هم ویندوزفون قابل اجراست، با این وجود برای حذف تبلیغات آن می بایست هزینه ای 9.99 دلاری را متقبل شوید.

البته تبلیغات اپ آنچنان غیر قابل تحمل نیستند و تأثیر چندانی بر تجربه تان از تماشای زنده تلویزیون به صورت اینترنتی نمی گذارند. UniversalTV را می توانید هم اکنون از ویندوزاستور مایکروسافت دانلود کنید.

UniversalTV

UniversalTV

سازنده: inenuphar قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون و ویندوز حجم: 3 - 14.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    10دلااار؟!!
    اینکه میگن ویندوز فقر توی اپ همینه
    هزارتا اپ مجانی و با کیفیت واسه اندروید و ios بنویسم که بهتر از این کار کنند؟

  • lyla
    lyla | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    چرا واسه دیدن یه تلویزیون باید پول داد .

    یک گیرنده دیجیتال موبایل میخریم و بدون هزینه نگاه میکنیم .

    kaladium.com

    • آرش
      آرش | ۷ اسفند ۱۳۹۴

      اولاً که اینترنت نامحدود استفادی کن نیازی به مصرف پول نیست . دوماً گیرنده دیجیتال . شبکه ناسا داره؟ یورو نیوز داره؟ یورو اسپورت و خیلی شبکه های دیگه خارجی رو داره؟

مطالب پیشنهادی