ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

درایور جدید کارت های گرافیک انویدیا، پی سی کاربران را دچار مشکلات جدی می کند

در چند روز اخیر، کمپانی انویدیا آپدیتی جدید برای درایور کارت های گرافیک خود عرضه کرده به نظر می رسد نصب آن در بازه زمانی فعلی کار چندان هوشمندانه ای نباشد. بسیاری از کاربران بعد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

در چند روز اخیر، کمپانی انویدیا آپدیتی جدید برای درایور کارت های گرافیک خود عرضه کرده به نظر می رسد نصب آن در بازه زمانی فعلی کار چندان هوشمندانه ای نباشد. بسیاری از کاربران بعد از نصب درایور جدید (ورژن 364.47) گزارش کرده اند که با مشکلاتی چون فریز دستگاه و یا گلیچ های دیداری مواجه شده اند. حتی در گزارش ها آمده که کارت های گرافیک برخی از کاربران آتش گرفته؛ خبری که البته از سوی انویدیا تکذیب شده است.

دلیل اصلی مشکلات آپدیت جدید کماکان نامشخص است اما انویدیا حدس می زند که پیمودن مراحل اشتباه در نصب برنامه، ممکن است موجب بروز چنین مشکلاتی شود.

مشکلات آپدیت اخیر ممکن است برای آن دسته از گیمرهایی که به دنبال تجربه The Division بودند، ناخوشایند باشد. چرا که انویدیا در بروزرسانی کارت های گرافیک خود، شوتر نقش آفرینی کمپانی یوبی سافت را نیز در نظر داشته و در پرفورمنس آن بهبود ایجاد کرده است.

در حال حاضر، اگر به دنبال تجربه بازی The Division هستید، آپدیت بتای 364.51 می تواند به کمکتان بشتابد و در غیر این صورت، باید صبر کرد تا انویدیا و مایکروسافت بزودی مشکلات را برطرف کرده و ورژن سالم درایور 364.47 را در دسترس گیمرها قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    جی تی اس 250 من بعد این اپدیت حین بازی لیگ افسانه ها فریز شد تا اینکه دیگه بیدار نشد ..تصمیم گرفتم دیگه هیچوقت اپدیت نکنم :(

  • arsham
    arsham | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    خبر خیلی قدیمیه یا اخبار گیم رو پوشش ندید یا به موقع بدید
    تو توییتر گفتن حداکثر تا دو هفته دیگه آپدیت جدید ارائه میشه

  • حامد
    حامد | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    نمشد زودتر بگید؟من دیشب از سایتتون درایور دانلود کردم کل سیستم کامپیوترم به هم ریخت مجبور به بازگردانی ویندوزم شدم.

مطالب پیشنهادی