ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدئوی تازه منتسب به آیفون SE [تماشا کنید]

حدودا یک هفته دیگر و در تاریخ دوم فروردین ماه اپل در نظر دارد یک کنفرانس مطبوعاتی را برگزار نماید و انتظار می رود که در آن از یک آیفون 4 اینچی تازه به نام آیفون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

حدودا یک هفته دیگر و در تاریخ دوم فروردین ماه اپل در نظر دارد یک کنفرانس مطبوعاتی را برگزار نماید و انتظار می رود که در آن از یک آیفون 4 اینچی تازه به نام آیفون SE پرده بردارد.

طبق معمول، تا به اینجا تعدادی عکس و ویدئو منتشر گردیده که ادعا می شود به این دستگاه تعلق دارند و در ادامه این مطلب نیز می توانید یکی از آنها را مشاهده نمایید. اما مثل همیشه بهتر است که کمی با دیده تردید نسبت به این محتوا نگریسته شود.

در این محتوا، آیفون چهار اینچی «ترکیبی از خون آیفون 5s و آیفون 6s» خوانده می شود و از نظر ظاهر نیز آیفون 6s را در ذهن تداعی می کند منتها با این تفاوت که ابعاد نمایشگر آن 4 اینچی است. این تصاویر همچنین با طرح های شماتیک منتشر شده از دستگاه در هفته گذشته همخوانی دارند.

انتظار می رود که آیفون جدید از چیپست A9 بهره بگیرد که اپل در آیفون های 6s و 6 اس پلاس نیز از آن استفاده کرده بود. در این موبایل خبری از تکنولوژی 3D Touch نیست با این همه، دستگاه همراه با فناوری Live Photos عرضه می گردد.

گفته می شود که اپل پشتیبانی از تکنولوژی NFC و Apple Play را هم برای آیفون اس ای در نظر گرفته و Touch ID و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی نیز دیگر امکانات دستگاه را تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m
    m | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    ﺗﻮ ﭼﻴﻦ ﻫﺮ اﺷﻐﺎﻟﻲ ﮔﻴﺮ ﻣﻴﺎﺩ... اﻳﭙﺪ ﺑﻴﺴﺖ اﻳﻨﭽﻲ ﻫﻢ ﺑﺨﻮﺗﻴﻦ ﺑﺮاﺗﻮﻥ ﻣﻴﺰﻧﻦ... اﻳﻦ ﺗﺎﺑﻠﻮﻳﻪ ﺩﺳﺘﻲ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ...

  • محسن
    محسن | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    فک نکنم

مطالب پیشنهادی