ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تجربه هولولنز مایکروسافت در برخی فروشگاه های Lowe’s برای طراحی دکوراسیون

مایکروسافت امروز از تازه ترین همکاری خود پیرامون هدست واقعیت افزوده ی هولولنز پرده برداشت. شرکت Lowe's که فروشگاه های زنجیره ای دکوراسیون منزل دارد، هولولنز را به برخی از فروشگاه های منطقه ی سیاتل خود ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

مایکروسافت امروز از تازه ترین همکاری خود پیرامون هدست واقعیت افزوده ی هولولنز پرده برداشت. شرکت Lowe's که فروشگاه های زنجیره ای دکوراسیون منزل دارد، هولولنز را به برخی از فروشگاه های منطقه ی سیاتل خود خواهد آورد و به خریداران اجازه خواهد داد با استفاده از فناوری هولوگرام به شخصی سازی آشپزخانه ی خود بپردازند.

اسکات اریکسون، مدیر بخش هولولنز شرکت مایکروسافت، در مطلبی نوشت: «لوییز برای نشان دادن طرح های متنوع خود برای طراحی اجزای مختلف آشپزخانه در حال استفاده از هولولنز به شکلی تعاملی است که از لحاظ بصری غنای بالایی دارد. مشتریان این شرکت قادر خواهند بود نمای هولوگرافیک یک آشپزخانه ی کاملاً جدید را تجربه کنند، بلافاصله طرح ها و گزینه های مختلف را تغییر دهند و به راحتی طراحی خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند».

به نوشته ی اریکسون، بعد از اجرای آزمایشی این طرح در سیاتل، فروشگاه های لوییز در رالای، در ایالت کارولینای شمالی نیز به هولولنز مجهز خواهند شد.

این همکاری از آن جهت جالب توجه است که به مردم عادی اجازه خواهد داد هولولنز را امتحان کنند. مایکروسافت پیش از این از همکاری خود با دانشگاه Case Western Reserve و کلینیک کلیولند برای کمک به یادگیری دانشجویان پرده برداشته بود. این شرکت به فضانوردان ناسا نیز اجازه ی دسترسی به هولولنز را داده است. مایکروسافت با شرکت Autodesk نیز پیرامون طراحی محصول سه بعدی در حال همکاری است، که می تواند هولولنز را به ابزاری برای طراحان صنعتی تبدیل کند. اما در فروشگاه های لوییز، «هر کسی» قادر خواهد بود با آن کار کند.

این می تواند مثال خوبی باشد از تناسب واقعیت افزوده با فروشگاه های خرده فروشی. واقعیت مجازی بر خلاف واقعیت افزوده، شما را از محیطی که در آن قرار دارید به کلی جدا می کند. اما فناوری واقعیت افزوده مثل کاری که هولولنز انجام می دهد، به افراد اجازه خواهد داد به آنچه که اطراف خود می بینند چیزهایی اضافه کنند. این فناوری در تغییر دکوراسیون منزل نیز می تواند مفید واقع شود.

اریکسون در مطلب خود نوشته است: «فناوری هولوگرام می تواند به شما امکان دهد بدون دستکاری فیزیکی در فضای منزل خود، دکوراسیون تازه را روی آن ببینید. با این فناوری می توانید طرح جدید آشپزخانه ی خود را در همان فضای قبلی مشاهده کنید، یا گزینه های مختلف را برای تغییر دکوراسیون کامل اتاق پذیرایی تان مد نظر قرار دهید؛ بدون اینکه حتی پایتان را از منزل بیرون گذاشته باشید».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    امیدوارم مثله خیلی کارای مایکی که نصفه و نیمه ولشون میکنه و بی خیالشون میشه این بی سرانجام نمونه چون گجت خوبیه
    مثله کینکت و وینفون و سرفیس ار تی و و و

  • علی
    علی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    باسلام ببخشید چرا اندروید6 برای گلکسی اس 6 اج در ایران آپدیت نمیشه. تو هیچ کدوم از سایتها خبر تازه ای از آپدیت اندروید6 نیست. لطفا اگه اطلاعاتی دارید من را کمک کنید باتشکز از سایت فوق العادتون

    • امیر
      امیر | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

      زیرا ما در انتهای دنیا بسر میبریم!

مطالب پیشنهادی