ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعاتی تازه از تلفن هوشمند P9 Lite هوآوی فاش شد

اگرچه بسیاری منتظر هستند تا ببینند هوآوی از چه محصولاتی در مراسم ششم آوریل (۱۸ فروردین) خود در شهر لندن پرده می دارد، ولی ظاهراً اکنون این فرصت دست داده تا به یکی از آنها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

اگرچه بسیاری منتظر هستند تا ببینند هوآوی از چه محصولاتی در مراسم ششم آوریل (۱۸ فروردین) خود در شهر لندن پرده می دارد، ولی ظاهراً اکنون این فرصت دست داده تا به یکی از آنها یعنی P9 Lite نگاهی داشته باشیم و قدری راجع به آن آگاه تر شویم.

در حالیکه عموم دیوایس مورد بحث را پی ۹ لایت خطاب می کنند و احتمالاً با همین نام هم راهی بازار خواهد شد، بد نیست بدانید که در داخل کمپانی سازنده آن را با اسم رمز «ونوس» می شناسند. ضمناً این دستگاه سعی کرده علاوه بر اقتصادی بودن، استراتژی بسیار حساب شده را برگزیند و اینبار بر خلاف مدل دارای پسوند لایت سال پیش در همه زمینه های فنی نسبت به پرچمدار اصلی یا همان P9 ضعیف تر نباشد؛ امری که نکته ای کاملاً‌ مثبت محسوب می گردد.

شواهد حکایت از آن دارند که تلفن هوشمند یاد شده از پرچمدار استاندارد هوآوی - یا همان پی ۹ - که ۵.۲ اینچی است کوچک تر نخواهد بود و این خبر با ذکر این مسئله که برای صفحه نمایش آن رزولوشن تمام HD در نظر گرفته اند جالب تر هم می شود.

هوآوی ۳ گیگابایت رم را در پی ۹ لایت به کار بسته، ولی برای کاهش هزینه ها ترجیح داده که همانند اسمارت فون های برترش در آن از کایرین ۹۵۰ استفاده نکند و در عین حال بدنه ی محصول هم تمام فلزی نیست.

اگر به پشت تلفن هوشمند پی ۹ لایت نیز نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم در اینجا با دوربینی دوگانه طرف نخواهیم بود، ولی حضور حسگر اثر انگشت در این بخش کاملاً به شکل محسوس به چشم می آید.

گفتنی است که حدس زده می شود هوآوی در مراسم هجدهم فروردین خود از چهار تلفن هوشمند با اسامی پی ۹ لایت، پی ۹، پی ۹ پریمیوم و پی ۹ مکس پرده برخواهد داشت و حال می بایست تا تاریخ یاد شده منتظر بمانیم تا مشخص شود کدامیک از شایعاتی که تا به حال شنیده ایم صحت داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Ali
    Ali | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    ویروسه بخاطر یکی از برنامه هات ریست فکتوری کن یا ویروس کشی منم قبلا اینجوری بودم بخاطر برنامه 360 سکوریتی بود

  • اکبر
    اکبر | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    سلام ببخشید بی ربطه ولی گرفتار شدم! دوستان کمک کنید. تازگیا به نت که وصل میشم یه صفحه ی تبلیغات میاد رو صفحه ام که باید اون علامت ضربدر رو بزنی که بسته شه وگرنه دستت بهش بخوره رفتی تو سایتشو کلا وقتتو میگیره بدجوری تو مخی شده چکار کنم از بین بره؟ اندروید 5.0.1

    • hamid3h
      hamid3h | ۵ فروردین ۱۳۹۵

      یکی از برنامه هات این کارو میکنه، اگه لانچر داری حدس من اینه که از اون باشه. اگه نه که، بگرد بین برنامه هایی که بک گراند گوشی فعالیت دارن، بعد خاموشش کن یا پاکش کن.

    • محمد
      محمد | ۵ فروردین ۱۳۹۵

      از یکی از برنامه هاته که تبلیغات داره، وقتی اومد برو تسک ممنجر روش فشار بده چند ثانیه ببین از کدومه

    • arsham
      arsham | ۵ فروردین ۱۳۹۵

      اول مرورگرتو کلیر دیتا کن بعد گوشیتو اسکن کن (سایتشون علی اکسپرسه آیا؟؟؟)

مطالب پیشنهادی