ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Galaxy J3 برای موتورسواران هند
تکنولوژی

گلکسی J3 با قابلیت «Bike Mode» برای موتورسواران در هند رونمایی خواهد شد [شایعه]

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، شعبه کشور هندوستان سامسونگ قرار است در تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) از یک اسمارت فون جدید رونمایی کند. کمپین تبلیغاتی این موبایل جدید کره ای ها با ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، شعبه کشور هندوستان سامسونگ قرار است در تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) از یک اسمارت فون جدید رونمایی کند. کمپین تبلیغاتی این موبایل جدید کره ای ها با تمرکز بر موتوسواران آغاز شده است.

در این کمپین به راکبین موتورسیکلت ها وعده «تحول در شیوه راندن» داده شده است. بر اساس اخبار رسیده این محصول جدید سامسونگ قرار است با قابلیتی تحت عنوان "Bike Mode" عرضه شود. در این حالت موتورسوار به جای آنکه توجه خود را به سمت اطلاع رسانی ها و تماس های ورودی جلب کند، می تواند روی سواری خود تمرکز نماید.

در صورت فعال شدن حالت "Bike Mode" زنگ های هشدار قطع شده و تماس های ورودی با ارسال یک پیام متنی مبنی بر عدم امکان پاسخگویی در شرایط فعلی جواب داده می شوند.

با توجه به تصویر تبلیغاتی این اسمارت فون که بازیگر مشهور بالیوودی، شاهد کاپور، در آن حضور دارد، به نظر می رسد که ما با نسخه ای ویژه از گلکسی های سری J سامسونگ مواجه هستیم. احتمال فراوانی وجود دارد که این تلفن هوشمند نسخه اختصاصی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۶ برای صاحبان موتورسیکلت ها باشد. سامسونگ این تلفن اقتصادی را در ابتدای سال جاری میلادی با قیمت ۱۷۹ دلار رونمایی کرده بود.

اگر این حدس و گمان ها صحیح باشد، محصول تازه سامسونگ نمایشگری ۵ اینچی کیفیت HD خواهد داشت که قدرت خود را از چیپ مجتمع اسنپدراگون ۴۱۰ می گیرد. ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو از سایر مشخصات این نسخه از گلکسی J3 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir44ho@gmail.com
    amir44ho@gmail.com | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    خسته نشه یه وقت

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    اونقدرم چیزه پیشرفته ای نیست با یه اپلیکیشن شخص ثالث به راحتی می شد حلش کرد.

مطالب پیشنهادی