ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی ابزار فیسبوک لایو از محتوای ویدئویی دوربین های مختلف

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت موسوم به F8 اعلام داشت که به زودی API تازه ای را برای قابلیت استریم زنده ویدئویی این شبکه اجتماعی ارائه می کند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت موسوم به F8 اعلام داشت که به زودی API تازه ای را برای قابلیت استریم زنده ویدئویی این شبکه اجتماعی ارائه می کند.

به این ترتیب توسعه دهندگان امکان می یابند گزینه پخش زنده ویدئویی در فیسبوک را به اپلیکیشن های طراحی شده خود اضافه نمایند. در جریان کنفرانس نیز برای آنکه حاضران با چگونگی انجام این کار آشنا شوند، یکی از پهپادهای شرکت DJI تصویری هوایی از زاکربرگ را مستقیما به فیسبوک انتقال داد.

برای این منظور پهپاد حرکت کوتاهی روی استج و در اطراف زاکربرگ انجام داد و ویدئوی کوتاهی را از سخنرانی او تهیه کرد.

اگر خاطرتان باشد کمپانی DJI امکان استریم لایو ویدئویی را همزمان با معرفی فانتوم 3 در تابستان 2015 به درون های تولیدی اش آورد اما آن قابلیت صرفا روی یوتوب و سایت چینی مشابه آن به نام Youku قابل استفاده بود.

اما به لطف اقدام اخیر فیسبوک، خلبانان گزینه سومی را هم در اختیار دارند و می توانند محتوای تولیدی شان را روی سایت پرمخاطبی نظیر فیسبوک نیز منتشر نمایند.

بد نیست بدانید که فیسبوک مدتی است ویدئوهای لایو را به فید خبری کاربرانش اضافه کرده و این امکان نیز با استقبال پر رنگی از سوی آنها مواجه شده است؛ استریم های پخش شده از سوی ناشران و مشاهیر صدها هزار بازدید دارند و ده ها میلیون نفر نیز در مورد آنها نظر می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی