ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات و تصاویری از تلفن های هوشمند Nubia X8 و X8 Mini کمپانی ZTE

ZTE یکی از کمپانی های با سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات مخابراتی و تلفن های هوشمند محسوب می شود که شواهد نشان می دهند در تلاش است تا رفته رفته موبایل های اش را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

ZTE یکی از کمپانی های با سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات مخابراتی و تلفن های هوشمند محسوب می شود که شواهد نشان می دهند در تلاش است تا رفته رفته موبایل های اش را به شکل گسترده تری در بازارهای جهانی عرضه نماید.

امروز و در همین راستا دو تلفن هوشمند با عناوین Nubia X8 و X8 Mini از جانب شرکت یاد شده در اختیار رگولاتوری TENAA قرار گرفته اند تا مجوزهای لازم برای عرضه ی آنها به بازار صادر گردد و البته اطلاعات دستگاه های مذکور از طریق سازمان مورد بحث به بیرون درز یافته است.

طبق داده های موجود Nubia NX523J (که با عنوان Nubia X8 شناخته خواهد شد)، نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد داشت و از ۴ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره خواهد برد. این دستگاه قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی، هشت هسته ای و ۱.۸ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۶۵۲ خواهد گرفت و در بخش پشتی و جلوی اش به ترتیب دوربین هایی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده اند.

از دیگر مشخصه های دیوایس مورد اشاره نیز می بایست به اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت پرداخت. TENAA می گوید ابعاد محصول برابر با ۱۵۹.۱۵ در ۸۲.۲۵ در ۷.۴ میلیمتر خواهند بود و وزنش نیز به ۱۳۸ گرم می رسد.

موبایل بعدی ZTE هم نام Nubia NX527J را به خود تخصیص داده و به یقین با عنوان Nubia X8 Mini راهی بازار خواهد شد. اسمارت فون یاد شده به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تجهیز گشته و ۴ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش دارد.

تولید کننده ی این محصول در آن باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی را جای داده و امور پردازشی را به چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ سپرده است. دیگر مشخصه های مدل دارای پسوند مینی نیز عبارت هستند از دوربین جلویی و پشتی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی، اندروید ۵.۱.۱ و حسگر اثر انگشت.

بدنه ی موبایل هایی که در بالا از آنها سخن گفتیم از جنس فلز به نظر می رسند و حدس زده می شود شاید در ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) شاهد معارفه ی رسمی شان باشیم.

Nubia X8

ZTE-Nubia-X8-TENAA_1

ZTE-Nubia-X8-TENAA_2

ZTE-Nubia-X8-TENAA_3

ZTE-Nubia-X8-TENAA_4

Nubia X8 Mini

ZTE-Nubia-X8-Mini-TENAA_1

ZTE-Nubia-X8-Mini-TENAA_2

ZTE-Nubia-X8-Mini-TENAA_3

ZTE-Nubia-X8-Mini-TENAA_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    5.5 اینچ، مینی!!؟

  • آرش
    آرش | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    قیمتشون چند هست؟

مطالب پیشنهادی