ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، 14.8 میلیون موبایل هوشمند فروخته است

به گفته «کوین وانگ» (Kevin Wang)، یکی از تحلیلگران شهیر چینی که در موسسه آماری IHS Technology فعالیت می کند، شیائومی توانسته در سه ماهه نخست 2016، حدود 14.8 میلیون واحد موبایل به فروش برساند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

به گفته «کوین وانگ» (Kevin Wang)، یکی از تحلیلگران شهیر چینی که در موسسه آماری IHS Technology فعالیت می کند، شیائومی توانسته در سه ماهه نخست 2016، حدود 14.8 میلیون واحد موبایل به فروش برساند که فروش خارج از خاک چین را نیز شامل می شود. با توجه به عرضه 14.95 میلیون دستگاه در سه ماهه نخست سال 2015 از سوی شیائومی، به نظر می رسد چینی ها یکبار دیگر در حال تکرار موفقیت سال گذشته خود هستند.

با در نظرگیری فروش محدود موبایل Mi 5، شیائومی به آمار و ارقام قابل قبولی دست یافته و انتظار می رود با فروش Mi 5 به شکل گسترده تر و در خاک کشورهایی چون هند، کمپانی چینی بتواند رکورد سال گذشته خود را بشکند. علاوه بر Redmi 3 Pro، شیائومی در ماه های آینده و نیمه دوم 2016، از چند دستگاه جدید رونمایی خواهد کرد که یکی از آنها احتمالا Mi Note 2 خواهد بود.

دستگاه های شیائومی فعلا در بازارهای محدودی در دسترس قرار گرفته اند و شیائومی هنوز تمایلی به عرضه رسمی محصولات خود در بازارهای دیگر نشان نداده. با این حال می توان انتظار داشت که این روند از امسال تغییر کرده و فروش محصولات برند یاد شده هم به شکلی قابل توجه افزایش یابد.

اگرچه دو کشور چین و هند فعلا قلمروهای اصلی شیائومی را تشکیل داده و جز بزرگ ترین بازارهای موبایل هوشمند در جهان به شمار می روند، اما برند هوآوی در اقصی نقاط جهان فعال تر بوده که این موضوع می تواند شیائومی را به چالش بکشد.

شیائومی در کنار هوآوی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل های هوشمند در کشور چین به حساب می آید. این کمپانی که سال گذشته 70 میلیون واحد موبایل هوشمند به فروش رساند، حالا ظاهرا در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و عملکردی چشمگیر در سه ماهه نخست سال جاری میلادی داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pharzad
    pharzad | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    ey kash to iran ye namayandegi dorosto hesabi bezanan.

  • j
    j | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    یه ماهی میشه از فروشگاه شائومی در شیراز یه موبایل نوت پرو خریدم ،واقعا خیلی خیلی راضیم.با وصف ا

مطالب پیشنهادی