ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی در تاریخ 11 اردیبهشت به پشتیبانی از اپلیکیشن One Gallery خاتمه می دهد

پشتیبانی از اپلیکیشن One Gallery توسط اچ تی سی، تنها تا چهار روز دیگر ادامه خواهد داشت و پس از آن کمپانی تایوانی اپلیکیشن یادشده را از سرورهای گوگل پلی حذف و به پشتیبانی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

پشتیبانی از اپلیکیشن One Gallery توسط اچ تی سی، تنها تا چهار روز دیگر ادامه خواهد داشت و پس از آن کمپانی تایوانی اپلیکیشن یادشده را از سرورهای گوگل پلی حذف و به پشتیبانی از آن خاتمه می دهد. با این اپلیکیشن کاربران می توانستند کلیه عکس ها و ویدئوهای خود در اپلیکیشن گالری دیوایس های اچ تی سی را مستقیما در سرویس های مختلف فضای ابری بارگذاری کنند.

اچ تی سی توضیح دقیقی برای قطع پشتیبانی از One Gallery ارائه نداده، اما احتمال می رود که علت انجام این کار استقبال ضعیف کاربران از این اپلیکیشن بوده باشد. در حال حاضر تعداد اندکی از کاربران مشغول استفاده از این سرویس هستند که مسلما ارزش تمرکز و سرمایه گذاری توسط اچ تی سی را نخواهد داشت.

One Gallery در زمان عرضه چیزی بین 1 تا 5 میلیون بار توسط کاربران دانلود شد. این آمار در مقایسه با تعداد دانلودهای اپلیکیشن HTC Gallery که باید چیزی در میان 10 الی 50 میلیون بار باشد آمار چندان خوبی نیست. شاید به همین خاطر اچ تی سی تصمیم به قطع پشتیبانی از آن را گرفته است.

البته با حذف One Gallery از پلی استور، این اتفاق برای اپ HTC Gallery نخواهد افتاد و همچنان در گوگل پلی در دسترس خواهد بود. اگر از One Gallery استفاده می کردید، پس از فرا رسیدن تاریخ اعلام شده باید به دنبال گزینه های جایگزین برای آن باشید. متأسفانه اچ تی سی هنوز جایگزینی برای One Gallery معرفی نکرده و به نظر نمی رسد که قصد انجام این کار را هم داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m_b
    m_b | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من که شخصا ازش استفاده نمیکردم..!
    چیزه جالبی نبود و نه زیاد کاربردی.

  • امیر
    امیر | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سیاست های بانو شرکت رو از شیک بودن به دور میکنه،نمونه اش همین سنس جدید

    • Behzad Hashemian
      Behzad Hashemian | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

      سنس جدید خوبهو. زیادم تغییر نکرده . اپ هایی هم که حذف شده از گوگل پلی میشه نصب کرد . الان رو A9 ریختم.

مطالب پیشنهادی