ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین نسخه به روز شده ای از دنبال کننده سلامت Vivosmart HR را معرفی کرد

در هفته های اخیر، گارمین بسیار پرمشغله بوده و پوشیدنی های تازه ای را معرفی کرده است. هر یک از گجت های ارائه شده از سوی این شرکت به انجام کاری اختصاص دارند و مخاطبانشان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

در هفته های اخیر، گارمین بسیار پرمشغله بوده و پوشیدنی های تازه ای را معرفی کرده است. هر یک از گجت های ارائه شده از سوی این شرکت به انجام کاری اختصاص دارند و مخاطبانشان ورزشکاران رشته های مختلفی نظیر گلف، دو و حتی فعالیت های بدنی معمول را در بر می گیرند.

در همین راستا، این شرکت امروز از محصول تازه ای به نام Vivosmart HR+ پرده برداشت که در اصل نوعی دستبند تناسب اندام با حسگر جی پی اس داخلی برای محاسبه مسافت و سرعت حرکت است.

p4120165-1 p4120167-1 p4120168-1 p4120172-1 p4120170-1 p4120169-1 p4120177-1

به لطف سیستم جی پی اس داخلی در نظر گرفته شده برای Vivosmart HR+، دستگاه مزیت های متعددی نسبت به مدل Vivosmart HR پیدا می کند که از آن جمله می توان به مد گام شمار مجازی و امکان دنبال کردن سوابق ورزشی افراد اشاره نمود.

از نظر طراحی اما باید بگوییم که این پوشیدنی تقریبا شبیه به نسخه قبلی اش است و از یک نمایشگر یک اینچی (با رزلوشن 160 در 68 پیکسل) و یک دکمه فیزیکی مجزا بهره می برد. تفاوت اصلی میان این دو هم سیستم GPS محصول جدید است که علاوه بر قابلیت های یاد شده به کاربران امکان می دهد نقشه ای از فعالیت های خود را از طریق اپ مبتنی بر اندروید/iOS گارمین به نام Connect مشاهده نمایند.

این پوشیدنی می تواند به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته ضربان قلب شما را مورد پایش قرار دهد و در برابر آب نیز مقاوم است. از دیگر قابلیت های دستگاه می توان به دنبال کردن قدم ها، میزان کالری های مصرفی، تعداد طبقات بالا رفته و مقوله ای یاد کرد که گارامین از آن تحت عنوان «تراکم فعالیت» یاد کرده است.

این نسخه نیز درست مانند Vivvosmart HR از اعلان های اسمارت فون پیشتیبانی خواهد کرد و برای آنکه مطمئن شود فعالیت های بدنی تان شکلی مستمر و همیشگی دارند هشدارهای لازم را به شما می دهد.

وجود GPS درون این دستگاه یک ایراد بزرگ دارد و آن میزان مصرف بالای باتری اش است. گارمین اعلام کرده که کاربران پوشیدنی تازه اش می توانند تا هشت ساعت در زمان روشن بودن جی پی اس از آن استفاده نمایند و اگر سیستم یاد شده غیرفعال باشد، این رقم به 5 روز افزایش می یابد.

Vivosmart HR+ از امروز با قیمت 220 دلار موجود است و در قالب رنگ های مشکی و و آبی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی