ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین دوگانه آیفون ۷ اپل
تکنولوژی

احتمال عرضه آیفون ۷ پلاس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و درز تصاویری از ماژول دوربین دوگانه

برای اولین بار در دی ماه سال قبل بود که شایعاتی در خصوص احتمال عرضه آیفون ۷ پلاس با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به گوش رسید. آن زمان این گفته ها چندان جدی گرفته نشد، اما ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۲

برای اولین بار در دی ماه سال قبل بود که شایعاتی در خصوص احتمال عرضه آیفون ۷ پلاس با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به گوش رسید. آن زمان این گفته ها چندان جدی گرفته نشد، اما حالا شواهدی تصویری بر این مدعا منتشر شده که باعث می شود با یقین بیشتری به این احتمال بیاندیشیم.

به تازگی یک حساب کاربری در وبسایت Weibo تصاویری را منتشر کرده و مدعی شده متعلق به ماژول دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس هستند. نکته جالب اینجاست که در یکی از این تصاویر، علاوه بر ماژول دوربین، چیپ های حافظه NAND ساخت سن دیسک (SanDisk) با ظرفیت های ۱۶، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت نیز به چشم می خورد.

NAND-chips-and-dual-camera-module-for-the-iPhone-7-Plus

پیش از این نیز خبر داده بودیم که به احتمال زیاد اپل قصد دارد لرزشگیر اپتیکال (OIS) را این بار برای آیفون ۷ نیز فراهم کند، در شرایطی که در حال حاضر تنها نسخه های پلاس آیفون ۶ و آیفون ۶s از این قابلیت برخوردار هستند. ضمن این که شنیده می شود سونی به علت آسیب دیدن تاسیسات تولیدش بر اثر زلزله، امسال قادر نیست به تنهایی نیاز اپل را به ماژول های دوربین تامین کند. به همین دلیل احتمال دارد بخش عمده ای از این سفارش ها به شرکت کره ای LG سپرده شود.

SanDisk-NAND-Memory-chips-for-the-iPhone-7-Plus

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir
    Amir | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    به جای حافظه 256 بهتره حافظه 32 رو جایگزین 16کنه.آخه دیگه تا چه حد سود!!!

مطالب پیشنهادی