ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت های Origin PC و Velocity Micro نخستین کامپیوترهای مجهز به پردازنده 10 هسته ای را عرضه کردند

پس از رونمایی اینتل از پردازنده های Core i7 Extreme Edition که مبتنی بر پلتفرم جدید Broadwell-E ساخته شده اند، حالا تولید کنندگان کامپیوتر آرام آرام از سایه بیرون آمده و محصولات مجهز به این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

پس از رونمایی اینتل از پردازنده های Core i7 Extreme Edition که مبتنی بر پلتفرم جدید Broadwell-E ساخته شده اند، حالا تولید کنندگان کامپیوتر آرام آرام از سایه بیرون آمده و محصولات مجهز به این پردازنده های بسیار قدرتمند را معرفی می کنند.

یکی از نخستین تولید کنندگان Origin PC است که این پردازنده ها را برای چهار مدل Chronos، Genesis، Millennium و Neuron در نظر گرفته و Velocity Micro نیز سازنده ی دیگری است که می توان پردازنده های جدید اینتل را در محصولاتش از جمله Raptor Z95، Raptor Signature Edition و ProMagix HD80 مورد استفاده قرار داد.

پردازنده های جدید اینتل به لطف وجود حداکثر 10 هسته ی پردازشی از توان کافی برای اجرای نرم افزارهای سنگین در کنار یکدیگر یا هر عملکرد دیگری که به شکل چند هسته ای انجام می شود (مثل ویرایش ویدیو) برخوردار هستند. اما لازم است بدانید که به دست آوردن چنین قدرتی بدون صرف هزینه ای قابل توجه امکان پذیر نخواهد بود.

هرچند Origin قیمت محصولات مجهز به پردازنده های سری Extreme Edition را اعلام نکرده است، اما Velocity Micro می گوید قیمت ProMagix HD80 به عنوان ارزان ترین مدلی که به پردازنده های جدید مجهز است (که بدون تردید مدل های 10 هسته ای نخواهند بود) از 1799 دلار آغاز خواهد می شود، رقمی که بر اساس آن می توانید قیمت مدل های قوی تر و مجهز به کارت گرافیک 600 دلاری و جدید GeForce GTX 1080 را تخمین بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی