ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در روز 23 خرداد ماه منتظر رونمایی از دو موبایل A5 و A5 Plus آنر باشید

«آنر» (Honor) به تازگی تصویری در صفحه رسمی خود در وب سایت Weibo، شبکه اجتماعی چینی، منتشر کرده و خبر از معرفی موبایل Honor 5A (و احتمالا 5A Plus) در روز 12 ژوئن (23 خردادماه) ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

«آنر» (Honor) به تازگی تصویری در صفحه رسمی خود در وب سایت Weibo، شبکه اجتماعی چینی، منتشر کرده و خبر از معرفی موبایل Honor 5A (و احتمالا 5A Plus) در روز 12 ژوئن (23 خردادماه) داده است که به لطف وب سایت چینی TENAA، مشخصات سخت افزاری و شمایل ظاهری آنها به صورت کامل مشخص شده است.

در حال حاضر دو کمپانی هوآوی و شیائومی رقابتی تنگاتنگ را در بازار چین تجربه می کنند، اما در بازار جهانی، هوآوی عملکردی به مراتب موفق آمیزتر داشته است و با استفاده از زیر مجموعه (یا ساب برند) آنر، توانسته فروشی مناسب را در بازار بین المللی تجربه کند. با توجه به موفقیت موبایل هایی نظیر Honor 6 ،Honor 6 Plus و Honor 4A، هوآوی برنامه دارد تا اسمارت فون های بیشتری را با نام این برند به بازار عرضه کند.

موبایل Honor 5A قرار است به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720p، حافظه رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد. در همین حال، پردازنده 4 هسته ای با فرکانس پردازشی 1.3 گیگاهزتر و باتری 2200 میلی آمپر ساعتی از جمله دیگر مشخصات آن به شمار می روند.

دوربین اصلی Honor 5A به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز است و دوربین 2 مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده. این دستگاه که به همراه اندروید 5.1 لالیپاپ عرضه خواهد شد، احتمالا از رابط کاربری Emotion هوآوی هم بهره مند باشد.

از سوی دیگر، Honor 5A Plus که ورژن پیشرفته تر 5A به شمار می رود، اندازه ای بزرگتر نسبت به آن داشته و به همراه نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p به دست مشتریان می رسد. 5A Plus اگرچه از منظر حافظه رم و حافظه داخلی، شباهت کامل به 5A دارد اما به پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتز و باتری 3000 میلی آمپری مجهز است.

باید افزود که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات سخت افزاری Honor 5A Plus به شمار می رود. در نهایت هردو اسمارت فون جدید Honor از اتصال 4G LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورند.

Honor-5A-teaser-and-release-date_1

Huawei-Honor-5A_1
Honor 5A

Huawei-Honor-5A_2

Huawei-Honor-5A_3

Huawei-Honor-5A_4

Huawei-Honor-5A-Plus_1
Honor 5A Plus

Huawei-Honor-5A-Plus_2

Huawei-Honor-5A-Plus_3

Huawei-Honor-5A-Plus_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی