ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بامیلو با همکاری انجمن حمایت از کودکان کار برگزار می کند؛ کمپین کلیک مهربان

طبق تعاریف رسمی، مسئولیت اجتماعی یک شرکت فعالیت‌هایی است که پیش برنده سود و منفعت اجتماعی بوده و فراتر از منافع سازمان و آن چیزی است که قانون بایسته می‌دارد. در واقع شرکت ها و بنگاه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

طبق تعاریف رسمی، مسئولیت اجتماعی یک شرکت فعالیت‌هایی است که پیش برنده سود و منفعت اجتماعی بوده و فراتر از منافع سازمان و آن چیزی است که قانون بایسته می‌دارد. در واقع شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به لحاظ اخلاقی موظف هستند که علاوه بر سود و منفعت شخصی خود منفعت عموم و جامعه را هم در نظر گرفته و بخشی از درآمدهایشان را صرف امور خیریه نمایند.

بامیلو هم به عنوان یکی از بنگاه های اقتصادی فعال در حوزه وب، در همین راستا از آغاز ماه مبارک رمضان کمپینی را همراه با انجمن حمایت از کودکان کار برگزار کرده است که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه جلب می کنیم.

"کلیک مهربان" نخستین کمپین مسئولیت اجتماعی فروشگاه اینترنتی بامیلو، با همکاری "انجمن حمایت از کودکان کار" از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است. این کمپین هم‌افزایی میان بامیلو و کاربران اینترنتی  است تا بتوانند با کمک‌های مالی خود در پروژه آموزش و بهداشت کودکان کار و بازمانده از تحصیل مشارکت کنند.

این  همکاری، روز شنبه 22 خرداد هم‌زمان با روز جهانی مبارزه با کار کودک، طی یک نشست خبری با حضور مدیران انجمن حمایت از کودکان کار و مدیران بامیلو، در جمعی از خبرنگاران به صورت رسمی معرفی شد.

در این نشست فرزانه بنی‌هاشم نژاد، مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان کار با اشاره به اینکه بازماندگی از تحصیل ، مهاجرت و فقر مهمترین عواملی هستند که در ورود کودکان به چرخه کار نقش دارند، افزود:« بیشتر سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه حمایت از این کودکان، بخش مهمی از فعالیت خود را بر  آموزش این کودکان متمرکز کرده اند و سوادآموزی ، مهارت های زندگی و بهداشت بخش های مهمی از این فعالیت ها هستند.»

IMAG1765

به گفته وی در حال حاضر این انجمن از 800 کودک در چهار مرکز در جنوب تهران و یک مرکز در شهر بم حمایت می‌کند و همراهی فعالان اقتصادی نظیر فروشگاه اینترنتی بامیلو می‌تواند زمینه حمایت از تعداد بیشتری از کودکان کار را فراهم کند .

وی همچنین ادامه داد:« امسال شعار روز جهانی لغو کار کودکان، توقف کارکودکان در زنجیره تامین است و آغاز همراهی مستمر شرکت‌‌های بزرگ با نهادهای مدنی و کمک به آنها اتفاق مثبت و تاثیرگذاری خواهد بود.  ما خوشحالیم که بامیلو نخستین پیشگام این همراهی است به‌ویژه اینکه در این کمپین با جلب مشارکت مردم در فضای آنلاین درباره این کودکان اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی نیز خواهد شد.»

در ادامه این نشست خبری، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل حقوقی بامیلو نیز با اشاره به وظیفه شرکت‌ها در قبال جامعه، توجه به وضعیت کودکان را موضوع مورد علاقه همه اعضای خانواده بامیلو دانست و گفت:« بامیلو شرکت جوانی است و همه اعضای تیم  در رابطه با موضوعات اجتماعی به ویژه موضوع کودکان خود را مسئول می دانند و به‌همین دلیل کمک به کودکان کار به عنوان اولین کمپین مسئولیت اجتماعی مورد توجه ما قرار گرفته است.»

IMG_20160612_120801

او توضیح داد:« در این پروژه فروشگاه اینترنتی بامیلو برابر با هر ریال کمکی که از سوی مخاطبان بامیلو انجام می‌شود، به انجمن حمایت ازکودکان کار کمک مالی انجام می‌دهد. این کمپین فرصتی است برای جلب همکاری بخش زیادی از کاربران فضای آنلاین ایران و ترغیب آنها برای مشارکت فعالانه در بهبود کیفیت زندگی این کودکان.»

در این کمپین همه ذی‌نفعان بامیلو از جمله مشتریان و تامین‌کنندگان مشارکت خواهند داشت این طرح به مدت یک ماه و همزمان با  ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی