ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو مشغول توسعه دوربین فیلم برداری ۳۶۰ درجه با قابلیت استریم زنده است

لنوو تصمیم دارد چند محصول مرتبط به واقعیت مجازی ارائه دهد. یکی از همین محصولات، دوربینی برای استریم زنده به صورت ۳۶۰ درجه خواهد بود. انتظار می رفت که پنج شنبه شب هفته گذشته، شرکت یاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

لنوو تصمیم دارد چند محصول مرتبط به واقعیت مجازی ارائه دهد. یکی از همین محصولات، دوربینی برای استریم زنده به صورت ۳۶۰ درجه خواهد بود.

انتظار می رفت که پنج شنبه شب هفته گذشته، شرکت یاد شده از این دوربین پرده بردارد که این اتفاق رخ نداد. با این حال اکنون یکی از مدیران لنوو با وب سایت UploadVR مصاحبه ای کوتاه داشته و از تلاش های شرکتش در این زمینه گفته است.

دوربین مورد اشاره از پردازنده Movidius Myriad 2 استفاده می کند و می تواند تصاویر را به هم متصل نموده تا نمایی ۳۶۰ درجه به دست آید و سپس به شکل زنده، محتوا را به صورت بی سیم منتقل کند.

شرکت های دیگر نظیر سامسونگ و ال جی هم امسال دوربین های ۳۶۰ درجه می سازند اما ویژگی پخش زنده ویدیوی ثبت شده به شکل ۳۶۰ درجه، در آنها وجود ندارد. دوربین های دیگر لازم است تا ویدیو را ذخیره کرده، آن را پردازش نموده و به شکل ۳۶۰ درجه درآورند و بعداً خروجی کار را به کاربر تحویل دهند.

لازم به ذکر است که این دوربین، صرفاً یکی از محصولات مرتبط با تکنولوژی واقعیت مجازی از سوی لنوو خواهد بود. گفته می شود که محصول بعدی، یک هدست واقعیت مجازی است که می تواند حرکت سر کاربر را تشخیص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی