ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزئیات بیشتری از Gears of War 4 به نمایش در آمد [تماشا کنید]

در اولین بخش معرفی بازی های انحصاری کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، ردموندی ها از قابلیت Cross-Platform بین نسخه های اکس باکس وان و ویندوز 10 عنوان مورد انتظار Gears of War 4 رونمایی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۶

در اولین بخش معرفی بازی های انحصاری کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، ردموندی ها از قابلیت Cross-Platform بین نسخه های اکس باکس وان و ویندوز 10 عنوان مورد انتظار Gears of War 4 رونمایی کردند.

بازیکنان چه در بخش آنلاین چند نفره و چه در بخش مولتی پلیر آفلاین (Co-Op) می توانند از کراس-پلی بهره ببرند. همینطور تمامی اچیومنت ها و فایل های ذخیره شده بازی بین دو پلتفرم تبادل خواهد شد.

علاوه بر این نسخه جدید و کامل تری از مود پرطرفدار بخش Co-Op با عنوان Horde 3.0 معرفی شد. اخبار و اطلاعات دقیق و جزئی تر از این مود در ماه های آینده منتشر خواهد شد.

GW4elite

مایکروسافت در بخش دیگری از این نمایش از کنترلر انحصاری گیرز 4 پرده برداری نمود. این کنترلر که مشابه نسخه اصلی دسته الیت اکس باکس وان بوده، دارای تمامی دکمه های قابل تعویض و رنگ خون آلود خاصی است که به همراه آن می توان از چند محتوای منحصر به فرد داخل بازی نیز بهره برد.

در این رویداد تریلر جذابی از بخش داستانی بازی و ماجراجویی های JD Fenix با ارائه جنبه های مختلفی از نبردهای درگیرکننده و هیجان انگیز گیرز 4 به نمایش در آمد. این بازی در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر) برای اکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر می شود:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی