ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل فهرست برندگان جوایز Apple Design Awards را اعلام کرد

اپل دیشب و در جریان برگزاری کنفرانس WWDC، مطابق رسم هر ساله فهرست برندگان جوایز Design Awards خود را اعلام کرد. طی این رویداد، اپل هر سال برترین اپلیکیشن های اپ استور از منظر طراحی و خلاقیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

اپل دیشب و در جریان برگزاری کنفرانس WWDC، مطابق رسم هر ساله فهرست برندگان جوایز Design Awards خود را اعلام کرد. طی این رویداد، اپل هر سال برترین اپلیکیشن های اپ استور از منظر طراحی و خلاقیت را انتخاب کرده و از توسعه دهندگان آنها با اهدای جوایزی تقدیر می کند.

در هجدهمین سال برگزاری رویداد Design Awards، از اپلیکیشن پزشکی Complete Anatomy برای عملکرد فوق العاده و توجه به جزئیات تقدیر به عمل آمد، و اپلیکیشن یادداشت برداری Ulysses نیز برای قابلیت سوئیچ میان دستگاه های مختلف و رابط کاربری بی عیب و نقص خود موفق به دریافت جایزه شد.

در میان برندگان جوایز طراحی امسال بازی ها هم حضور پررنگی داشتند. Lara Croft Go و Chameleon Run عناوینی بودند که موفق شدند تا امسال جوایز بهترین طراحی در حوزه بازی های موبایل را به خانه ببرند.

اما برندگان بخش محصولات دانشجویی امسال خواکین ویلا برای بازی فکری مینیمالیستی Linum و جاش دیشمن، پاتریک پیستور و اریک لیدیک برای بازی آرکید دو بعدی Dividr بودند. برای مشاهده فهرست کامل برندگان امسال می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی