ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ ۲ قادر به پایش فعالیت های ورزشی در زمان شنا و مجهز به GPS خواهد بود

گمانه زنی می شود که در پایان امسال و همزمان با معرفی آیفون ۷، اپل تصمیم دارد بالاخره از نسل دوم ساعت هوشمند خود نیز پرده بردارد؛ محصولی که احتمالاً با نام «Apple Watch 2» ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

گمانه زنی می شود که در پایان امسال و همزمان با معرفی آیفون ۷، اپل تصمیم دارد بالاخره از نسل دوم ساعت هوشمند خود نیز پرده بردارد؛ محصولی که احتمالاً با نام «Apple Watch 2» رونمایی خواهد شد.

حقیقت این است که تا کنون گزارشی کامل در مورد نسل دوم این پوشیدنی ارائه نشده و در خبرها به صورت جسته گریخته به آن پرداخته شده. اکنون ولی اطلاعات بیشتری در مورد اپل واچ ۲ ارائه گشته و بیان می شود که شرکت ساکن کوپرتینو تصمیم دارد قابلیت های دیگری نظیر ماژول GPS را به آن بیافزاید.

اضافه شدن ماژول GPS به معنای کارکرد بسیار سریع تر اپلیکیشن های نیازمند این قابلیت است. به این شکل نیاز نخواهد بود تا اپل واچ، GPS آیفون را فعال کرده و سپس با تاخیر چند ثانیه ای از آن بهره گیرد. در نتیجه بهره گیری از سرویس های نقشه در این ساعت هوشمند پویاتر از حالت کنونی خواهد شد.

اما ویژگی دیگری که در موردش صحبت شده، قابلیت ثبت و پایش فعالیت های ورزشی کاربر در هنگام شنا کردن است. در صورتی که این ویژگی به اپل واچ افروده شود، مشخصاً ورزشکاران بیشتری علاقمند به تهیه اش خواهند شد.

در این بین نباید فراموش کرد که برای اینکه بتوانید اپل واچ را به داخل استخر ببرید، شرکت سازنده اش نیاز دارد تا درجه مقاومت آن در برابر آب را بسیار بالاتر ببرد. در حال حاضر اپل توصیه نمی کند که این ساعت را در هنگام شنا و یا در زمان های مشابه مورد استفاده قرار دهید، هرچند که شستن دست ها در زمان بر دست داشتن اپل واچ، خطری برایش ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۸ تیر ۱۳۹۵

    جدیدا که سیستم عامل این ساعت ها در حال بروز رسانی هست در سرعت نرم افزاری آنها میتونه تاثیر زیادی داشته باشه ...

مطالب پیشنهادی