ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وضعیت «نمایشگر همیشه روشن» در گلکسی نوت 7 داده های بیشتری را به کاربر ارائه خواهد داد

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که فبلت گلکسی نوت 7 در تاریخ دوازدهم مردادماه رونمایی می شود. تا به امروز نیز اخبار و شایعات متعددی در خصوص این دستگاه به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که فبلت گلکسی نوت 7 در تاریخ دوازدهم مردادماه رونمایی می شود. تا به امروز نیز اخبار و شایعات متعددی در خصوص این دستگاه به بیرون درز کرده و برای نمونه طبق برخی، می دانیم که این فبلت در قالب چه رنگ هایی عرضه می گردد و شکل و شمایل کلی اش چگونه است.

حالا تصویر تازه ای از نوت جدید به بیرون درز کرده که آن را همراه با مد آپدیت شده «نمایشگر همیشه روشن» به تصویر می کشد. اگر خاطرتان باشد، این قابلیت را امسال سامسونگ همراه با گلکسی اس 7 و مدل اس 7 اج روانه بازار کرد.

تصویری که در ادامه می بینید از تصمیم این کمپانی برای پشتیبانی از اپلیکیشن های بیشتر در این وضعیت و نمایش اعلان های مربوط به آنها خبر می دهد. این امکان همانطور که تایید خواهید کرد شباهت زیادی به اپلیکیشن موتو دیسپلی دارد که به لطف آن می توان بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر یک موبایل، اعلان های دریافتی را مشاهده نمود.

در پرچمداران اخیر سامسونگ، وضعیت نمایشگر همیشه روشن صرفا حاوی اطلاعات مربوط به زمان و گاهی اوقات یک پیام متنی یا تماس از دست رفته می شود. بنابراین حجم اطلاعات به نمایش در آمده در آن بسیار پایین است. کمپانی مورد بحث نیز ظاهرا با در نظر داشتن همین محدودیت برآن شده تا مد یاد شده را به روز رسانی کرده و امکانی را برای کاربران فبلت آتی اش فراهم نماید تا اطلاعات بیشتری را در نمایشگر همیشه روشن مشاهده نمایند.

البته لازم است یادآور شویم که این عکس هنوز هم تایید نشده. شاید این نسخه از گلکسی نوت 7 نسخه ای از نرم افزار سامسونگ را اجرا می کند که احتمالا در محصول نهایی نخواهیم دید (مثلا به دلیل آماده نبودنش). نکته پایانی که باید به آن اشاره نماییم این است که امکان غیرفعال نمودن این مد مانند همیشه فراهم است و شما به عنوان کاربر ملزم به استفاده از آن نیستید.

galaxy-note-7-always-on-display-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 252525
    252525 | ۲۹ تیر ۱۳۹۵

    اه دلم اب شد بیارین خو

  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۲۹ تیر ۱۳۹۵

    بروز رسانیش برای اس۷ هم میاد؟

  • جهان
    جهان | ۲۹ تیر ۱۳۹۵

    عالیه سامسونگ اج و نوت رو امکاناتشو مخلوط کرده یه جعبه پر امکانات در اختیار گذاشته واقعا عالیه من خودم اس 6 اج دارم از صفحش لذت میبرم

مطالب پیشنهادی