ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتسب به آیپد پرو 2 به بیرون درز کرد

در هفته های اخیر موج شایعات و خبرهای لو رفته در مورد آیفون 7 و مدل پلاس آن به قدری افزایش پیدا کرده که شاید کمتر کسی فرصت یافته تا در مورد احتمال عرضه آیپدهای جدید فکر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

در هفته های اخیر موج شایعات و خبرهای لو رفته در مورد آیفون 7 و مدل پلاس آن به قدری افزایش پیدا کرده که شاید کمتر کسی فرصت یافته تا در مورد احتمال عرضه آیپدهای جدید فکر کند. امروز اما یکی از کارکنان زنجیره تامین اپل در آسیا دو تصویر را در فضای مجازی منتشر کرد که ظاهرا به آیپد پرو 2 تعلق دارند.

همانطور که احتمالا می دانید طبق گفته ها و شنیده ها، نسل آتی آیپد 12.9 اینچی در ماه سپتامبر (یعنی حدودا شهریور ماه) با شماره مدل MH1C2CD/F به مرحله تولید انبوه می رسد.

تبلتی که تصاویر مربوط به آن را در ادامه خواهید دید آنقدر ظرفیت ذخیره سازی داخلی داشته که iOS و تعدادی اپلیکیشن روی آن نصب گردند و در نتیجه می توان اینطور نتیجه گرفت که با نسخه اولیه یا مدل پیش-تولید از این دستگاه روبرو هستیم.

در واقع اینطور به نظر می آید که جدیدترین نسخه بتای iOS10 روی دستگاه نصب شده و به غیر از این مورد اطلاعات دیگری را نمی توان از این دو عکس استخراج نمود. هرچند احتمال می رود آیپد پرو 2 از چیپست A10X بهره بگیرد و به نمایشگر دو رنگی مجهز باشد که پیشتر همراه با آیپد پرو 9.7 اینچی شاهد استفاده از آن بودیم. فناوری نمایشگر دو رنگ امکانی را برای دستگاه فراهم می کند که مطابق با نور پیرامونی تبلت، توازن رنگ سفید را تغییر دهد.

با در نظر داشتن این نکته که آیفون 7 و نسخه پلاس آن احتمالا اواخر شهریور ماه رونمایی می شوند می توان انتظار داشت که آیپد پرو 2 نیز در ماه های آبان و آذر معرفی گردد.

padp

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر اسکندری
    امیر اسکندری | ۴ مرداد ۱۳۹۵

    مگه ايپد پرو ٩.٧ از A10x استفاده ميكرد؟؟
    تا اونجا كه يادمه از A9x با دوگيگ رم استفاده ميكرد

    • امیر اسکندری
      امیر اسکندری | ۴ مرداد ۱۳۹۵

      اشتباه خوندم عذرخواه

مطالب پیشنهادی