ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی گلکسی نوت 7، پای Z2 سامسونگ را نیز به آفریقا باز کرد

رونمایی تلفن هوشمند گلکسی نوت ۷ در آفریقا، پای یکی از دوستان آن را نیز به این قاره باز کرده است. تلفن Z2 سامسونگ با ظاهر زبر و پلتفرم Tizen خود، در مقایسه با فبلت ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

رونمایی تلفن هوشمند گلکسی نوت ۷ در آفریقا، پای یکی از دوستان آن را نیز به این قاره باز کرده است. تلفن Z2 سامسونگ با ظاهر زبر و پلتفرم Tizen خود، در مقایسه با فبلت جدید و شیک شرکت سامسونگ، تضاد قابل توجهی به وجود آورده است. Z2 به نمایشگر ۴ اینچی AMOLED مجهز است و ۱ گیگابایت رم دارد. واضح است که با تلفن نه چندان سطح بالایی سر و کار داریم که شاید آخرین بار ماه می سال جاری میلادی درباره اش شنیدیم؛ یعنی زمانی که روی سایت صادرات و واردات Zauba هند دیده شد.

سامسونگ سال گذشته تلفن Z1 با نمایشگر ۴ اینچی و Z3 با نمایشگر ۵ اینچی را روانه ی بازار کرد. به نظر می رسد Z2 نیز دنباله ای بر همین مجموعه باشد. در ماه می ۲۰۱۵، یعنی زمانی که شایعات Z2 بر سر زبان ها افتاد، مشخصات درز کرده خبر از نمایشگری ۴ اینچی با رزلوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ (qHD) داشتند. این موضوع با توجه به رزلوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ (WVGA) نمایشگر ۴ اینچی مدل اولیه، معقول به نظر می رسد. دیگر مشخصاتی که از آن صحبت شده بود پردازنده ی ۳۲ بیتی چهار هسته ای، و ۱ گیگابایت رم بوده که همگی توسط یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری تغذیه می شوند.

گفته می شود سامسونگ تایزن را به عنوان راهی برای محافظت از خود در برابر اتکای اجباری به گوگل و به طور اخص سیستم عامل اندروید این شرکت توسعه داده است، اما به جز ساعت های هوشمند سری Gear S، هنوز از این سیستم عامل بومی روی هیچ یک از دستگاه های قدرتمند ترش استفاده نکرده است. زمانی می توان گفت سامسونگ برای به کارگیری تایزن در پروژه های بزرگ تر آماده است که حاضر شود آن را به صورت پیشفرض روی پیشرفته ترین تلفن های هوشمند خود عرضه کند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    just samsung

  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

    راهی درازی در پیش داره تایزن.خیلی سامسونگ باید هزینه کنه برا توسعش.امیدوارم موفق بشه

مطالب پیشنهادی