ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن اپل موزیک برای اندروید رسما از فاز بتا خارج شد

با گذشت ده ماه از آغاز به کار سرویس اپل موزیک در اندروید، این اپلیکیشن تا امروز در فاز بتا به سر می برده است. اما امروز و با انتشار نسخه 1.0 اپلیکیشن در گوگل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

با گذشت ده ماه از آغاز به کار سرویس اپل موزیک در اندروید، این اپلیکیشن تا امروز در فاز بتا به سر می برده است. اما امروز و با انتشار نسخه 1.0 اپلیکیشن در گوگل پلی استور، اپل موزیک اندروید بالاخره رسما از فاز بتا خارج شده است.

در نسخه پایدار اپل موزیک بسیاری از باگ های نسخه بتا رفع شده، و همچنین اکولایزر قابل شخصی سازی به شدت مورد انتظار کاربران نیز به آن اضافه شده است. اما متأسفانه هنوز کاربران اپل موزیک نمی توانند آن را روی تبلت های اندرویدی اجرا کنند.

در حالی که اپل موزیک اندروید تفاوتی با نسخه iOS خود ندارد، اما اپل از آغاز به کار این سرویس همواره در ارائه قابلیت های جدید برای نسخه اندروید آهسته تر از پلتفرم اختصاصی خود عمل کرده تا بتواند از مزایای سخت افزاری دستگاه های غیر اپل نهایت بهره را ببرد. اوایل امسال، نسخه اندروید یک ویجت مخصوص کنترل موزیک برای صفحه خانه دریافت کرد و همچنین به قابلیت ذخیره آفلاین موزیک در حافظه SD نیز مجهز شد.

با این وجود اما اکولایزر به عنوان یکی از مهم ترین قابلیت های نسخه iOS این سرویس، تا امروز در دسترس کاربران نسخه اندروید قرار نگرفته بود. نسخه جدید و پایدار اپل موزیک برای اندروید را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید. توجه داشته باشید که در ثبت نام اولیه، استفاده از این سرویس به مدت سه ماه برای شما رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی