ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهندگان iOS از طریق اپ استور تا کنون 50 میلیارد دلار درآمدزایی داشته اند

توسعه دهندگان iOS تا کنون بیش از 50 میلیارد دلار از طریق اپ استور اپل درآمدزایی داشته اند، رقمی که به نظر می رسد با سرعتی بیشتر از همیشه در حال افزایش است. تیم کوک، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

توسعه دهندگان iOS تا کنون بیش از 50 میلیارد دلار از طریق اپ استور اپل درآمدزایی داشته اند، رقمی که به نظر می رسد با سرعتی بیشتر از همیشه در حال افزایش است. تیم کوک، مدیر عامل اپل اظهار داشته که رسیدن به این آمار فوق العاده در پی رکوردشکنی ماه جولای اپ استور در زمینه پرداخت های درون برنامه ای اتفاق افتاده است.

اپ استور اپل در حالی به آمار چشمگیر 50 میلیارد دلار رسیده که کمتر از شش ماه از رکورد درآمدزایی 40 میلیارد دلاری آن می گذرد. رسیدن به این آمار نمایانگر حقیقت ساده ای است، و آن هم این است که هر چه مردم بیشتر از دستگاه های iOS استفاده می کنند، توسعه دهندگان هم به ارائه محتوای پولی بیشتری در محصولات خود ترغیب می شوند.

تیم کوک که در صفحه توییتر خود با ارسال یک توییت، به توسعه دهندگان iOS بابت رسیدن به این موفقیت بزرگ تبریک گفته، به این نکته هم اشاره داشته که پرداخت های ماهیانه همچون حق اشتراک های درون برنامه ای نقش بسزایی در رکوردشکنی ماه جولای (که پرفروش ترین ماه تاریخ اپ استور در زمینه پرداخت های درون برنامه ای بوده) داشته اند، و شاید به همین خاطر است که اپ استور با سرعتی بالا مشغول نزدیک شدن به رکوردهای بالاتر است.

مطابق اخبار منتشر شده، اپل قصد آن کرده تا از پاییز امسال تمرکز بیشتری را بر موضوع حق اشتراک در اپلیکیشن های اپ استور معطوف کند؛ اقدامی که کمپانی کوپرتینویی اعتقاد دارد بهترین راه برای کمک به توسعه دهندگان جهت کسب درآمد بیشتر از اپلیکیشن ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khaleghi
    Khaleghi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    اینجا هست که معلوم میشه چرا توسعه دهنده ای او اس رو بیشتر اندروید دوس داره

مطالب پیشنهادی