ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدیدی از گیم پلی Battlefield 1 منتشر شد؛ فاز بتای عمومی بازی از دهم شهریور آغاز می شود

الکترونیک آرتز قول داده بود که در نمایشگاه گیمزکام امسال از تریلر جدید بازی مورد انتظار Battlefield 1 رونمایی کرده و بخش های بیشتری از گیم پلی را به نمایش در آورد. حالا این کمپانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

الکترونیک آرتز قول داده بود که در نمایشگاه گیمزکام امسال از تریلر جدید بازی مورد انتظار Battlefield 1 رونمایی کرده و بخش های بیشتری از گیم پلی را به نمایش در آورد. حالا این کمپانی و استودیوی DICE به وقل خود وفا کرده اند و تریلری نسبتاً کوتاه اما چشم نواز از بتلفیلد 1 منتشر نموده اند که یکبار دیگر ما را نسبت به عرضه آن هیجان زده می کند.

مهم ترین نکته ای که در تریلر جدید Battlefield 1 به چشم می خورد، نمایش واضح اسب ها و عملکرد آنها در گیم پلی است که امکان از پای درآوردن دشمنان به کمک شمشیر را فراهم می آورد. مضاف بر این، قطاری نظامی در تریلر به چشم می خورد که پیش از این تنها در تصاویر هنری بازی دیده شده بود.

همانطور که در تریلر مورد اشاره می توان دید، یکی از نقشه های بازی، در صحرا دنبال می شود و جزییات بیشتر مربوط به این نقشه را در لایواستریمی که فردا از سوی الکترونیک آرتز پخش خواهد شد می توان دید. ناگفته نماند در قسمت پایانی تریلر، کلیپی کوتاه نیز پخش می شود که به نظر می رسد از بخش تک نفره بازی به دست آمده است. استودیوی DICE تا به امروز نسبت به ارائه جزییات مربوط به بخش داستانی از خود مقاومت نشان داده اما احتمالاً این روند به زودی تغییر خواهد کرد.

در نهایت باید افزود که به گفته استودیوی DICE، فاز بتای عمومی Battlefield در تاریخ 31 آگوست امسال (برابر با 10 شهریور ماه) روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی شروع به کار خواهد کرد. این فاز بتا قرار است دو مد Rush و Conquest را در خود جای دهد و بازی در نقشه Sinai Desert که در تریلر امروز مشاهده شد دنبال می شود. هنوز مشخص نیست که این فاز بتا تا چه روزی ادامه خواهد داشت اما مسلماً طی هفته گیمزکام خبرهای بیشتری در این باره خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی