ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین اتومبیل الکتریکی فارادی فیوچر در خیابان های لس آنجلس رویت شد

شاید در حال حاضر تسلا، کمپانی پیشرو در زمینه انقلاب اتومبیل های الکتریکی به شمار برود اما شرکت های دیگری نیز هستند که می خواهند محصولاتی مشابه اتومبیل های تسلا را به دست مشتریان برسانند. یکی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

شاید در حال حاضر تسلا، کمپانی پیشرو در زمینه انقلاب اتومبیل های الکتریکی به شمار برود اما شرکت های دیگری نیز هستند که می خواهند محصولاتی مشابه اتومبیل های تسلا را به دست مشتریان برسانند. یکی از این نام ها، فارادی فیوچر است که برنامه دارد خودروی الکتریکی خودش را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند.

در همین راستا، اخیراً اتومبیلی در خیابان های لس آنجلس رویت شده که به نظر می رسد نسخه آزمایشی یا پروتوتایپ اولین اتومبیل فارادی فیوچر باشد. همانطور که می توان در تصویر دید، این خودرو یک SUV کراس اوور کوچک است؛ با این حال بدنه آن پوشانده شده و نمی توان طراحی اش را به خوبی مشاهده نمود.

شخصی که این تصویر را ثبت کرده و در توییتر قرار داده، دقیقاً نمی دانسته این اتومبیل مربوط به کدام کمپانی است اما منابع نزدیک به وب سایت Electrek آن را متعلق به فارادی فیوچر ذکر کرده اند.

CqgBJaUUsAAivqc-w600-h600

وب سایت مورد اشاره پیش از این گزارش کرده بود فارادی فیوچر برنامه دارد تا کراس اووری لوکس به بازار عرضه کند که با قیمتی بیش تر از 100 هزار دلار به فروش خواهد رسید. اگرچه طراحی اتومبیل را نمی توان به وضوح دید اما شکی نیست که این اتومبیل، شباهت زیادی به تصویر رسمی منتشر شده از سوی شرکت مورد بحث در گذشته دارد.

Electrek اوایل ماه جاری میلادی نیز گزارش داده بود که فارادی فیوچر مشغول آزمایش قابلیت «سیستم کمک راننده پیشرفته» (یا ADAS) در لس آنجلس است. بنابراین مشاهده نسخه آزمایشی اولین اتومبیل فارادی فیوچر در این منطقه جای تعجب زیادی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی