ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایتی دیگر بر علیه اپل این بار توسط جمعی از کاربران آیفون ۶

در هفته پیش، خبری منتشر کردیم در مورد مشکل نمایشگر و سنسور Touch ID در آیفون ۶ و اینکه اخیراً تعدادی از کاربران با چنین ایرادی رو به رو شده اند. در خبر قبلی ذکر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

در هفته پیش، خبری منتشر کردیم در مورد مشکل نمایشگر و سنسور Touch ID در آیفون ۶ و اینکه اخیراً تعدادی از کاربران با چنین ایرادی رو به رو شده اند. در خبر قبلی ذکر شده بود که iFixit مشکل را مورد بررسی قرار داده و خبر می دهد که پس از صحبت با تعمیرکارهای مختلف، متوجه شده که تعداد زیادی آیفون ۶ با مشکل مورد اشاره رو به رو هستند.

اکنون خبر می رسد که عده ای از کاربران آیفون ۶ در ایالات متحده، شکایت عمومی خود از اپل را به یکی از دادگاه های کالیفرنیا برده اند. کاربران در شکایت خود اپل را متهم به کلاه برداری، فریب دادن خریدار، ارائه اطلاعات نادرست، بی توجهی به گارانتی ارائه شده و نادیده گرفتن حق مشتری کرده اند.

در بخشی از این شکایت ذکر شده:

اپل مدت هاست که از نقص فنی موجود در آیفون ها مطلع است اما حاضر به تعمیر رایگان آنها نبوده و همواره در ازای خدمات خود برای این مورد، از مشتری هزینه دریافت کرده است. تا کنون عده زیادی از کاربران با کارمندان اپل ارتباط برقرار کرده اند تا ببینند می توانند مشکل را بدون پرداخت هزینه رفع کنند یا خیر. اپل زیر بار انجام چنین کاری نرفته است.

افرادی که از اپل شکایت کرده اند می گویند که در پی آن هستند تا این شرکت موبایل هایشان را تعمیر کرده، موضوع را بررسی کند و دستگاه جایگزینی در اختیار آنها قرار داده و در نهایت دوباره گارانتی معتبری برای همین دستگاه ها ارائه دهد.

شاکیان همچنین مبلغی را نیز درخواست کرده اند که هنوز مقدار آن نامشخص است. در گزارش قبلی آمده بود که وقتی کاربران با آیفون ۶ های مشکل دار خود به سراغ اپل استور رفته اند، با این پاسخ مواجه شده اند که اپل این مسئله را به عنوان یک مشکل شناسایی نمی کند و از آنجایی که مدت زمان گارانتی دستگاه ها پایان یافته، تعهدی در تعمیر نیز وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • lohrasbi
    lohrasbi | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    دبه کردن کی ما؟من؟شیب؟؟؟بام؟؟؟

  • hamid
    hamid | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    محصولات اپل افتضاحن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی