ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جستجوگر گوگل در اندروید حالا می تواند اطلاعات درونی اپلیکیشن ها را به صورت آفلاین پیدا کند

کاربران اندروید از سال 2013 تا کنون می توانستند از اپلیکیشن جستجوگر گوگل برای جستجوی اطلاعات ذخیره شده درون اپلیکیشن ها استفاده کنند. قابلیت یادشده امروز یک بروزرسانی جدید دریافت کرده است. گوگل ساعاتی پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

کاربران اندروید از سال 2013 تا کنون می توانستند از اپلیکیشن جستجوگر گوگل برای جستجوی اطلاعات ذخیره شده درون اپلیکیشن ها استفاده کنند. قابلیت یادشده امروز یک بروزرسانی جدید دریافت کرده است.

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که با اضافه شدن یک تب جدید به نام In Apps در نوار جستجوی گوگل، کاربران می توانند نتایج جستجوی خود را به محتوای اپلیکیشن های نصب شده در موبایل مثل اطلاعات مخاطبین، بعضی پیام های خاص، موزیک، ویدئو و یادداشت ها محدود کنند. این جستجو در عوض فضای ابری درون موبایل شما اتفاق می افتد، بنابراین برای انجام آن به اینترنت نیاز نخواهید داشت.

جستجوی آفلاین گوگل و محدود بودن نتایج آن به اطلاعات درون دستگاه، ما را به یاد WWDC 2016 و ادعاهای اپل در مورد تکنولوژی یادگیری عمیقش می اندازد و این که چقدر استفاده از این روش می تواند در محافظت از حریم خصوصی موثر باشد. همچنین با این روش، کاربران می توانند دقیقا بر اینکه کدام اپلیکیشن ها شامل نتایج جستجو می شوند نیز کنترل داشته باشند.

جالب است بدانید که LG V20 با پشتیبانی از این قابلیت به بازار عرضه خواهد شد. قرار است که پرچمدار جدید ال جی از دو میانبر برای این قابلیت، یکی در صفحه خانه و دیگری هم در صفحه دوم منحصر به فردش برخوردار باشد.

اگر این آپدیت به موبایل شما رسیده باشد، احتمالا همین حالا می توانید نتایج جستجو از اپلیکیشن هایی مثل جیمیل، اسپاتیفای و یوتوب را مشاهده کنید. ضمنا قرار است که پشتیبانی از فیسبوک مسنجر، لینکدین، اورنوت، گلاید، گوگل کیپ و Todoist نیز به زودی به جستجوگر گوگل برای اندروید اضافه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • radi
    radi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    سوتی شون تو این گیفی که درست کردن اینه که وای فای روشنه ?

مطالب پیشنهادی