ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چینی ها از رفتار تبعیض آمیز سامسونگ در ماجرای گلکسی نوت ۷ شکایت دارند

اخیراً بزرگترین شبکه تلویزیونی چین به نام «CCTV»، سامسونگ را به علت عدم آغاز فراخوان برای مشتریان چینی که گلکسی نوت ۷ را خریده اند، محکوم کرده و عنوان نموده که شرکت کره ای حق مشتریان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اخیراً بزرگترین شبکه تلویزیونی چین به نام «CCTV»، سامسونگ را به علت عدم آغاز فراخوان برای مشتریان چینی که گلکسی نوت ۷ را خریده اند، محکوم کرده و عنوان نموده که شرکت کره ای حق مشتریان چینی را ادا ننموده و بین خریداران گلکسی نوت ۷ در سایر کشورها و چین تبعیض قائل شده است.

CCTV سامسونگ را به رفتاری «سرشار از تکبر» محکوم می کند و خبر می دهد که شرکت کره ای از مشتریان خود در سایر کشورها عذرخواهی می کند ولی اهمیتی به کاربران چینی نمی دهد.

سامسونگ پس از این ماجرا خبر داده که نوت های ۷ فروخته شده در چین قرار نبوده فراخوان شوند، چرا که باتری آنها توسط شرکت چینی «Amperex Technology» توسعه یافته است. باتری هایی که مشکل دارند، توسط بخش «SDI» خود سامسونگ توسعه یافته اند و موبایل های فروخته شده در چین، مشمول باتری های مشکل دار نبوده اند.

شرکت کره ای همچنین پس از این ماجرا دست به آپدیت اطلاعات وب سایت چینی خودش زده و عنوان کرده که موبایل های فروخته شده در چین، سالم و امن هستند. «سامسونگ چین» همچنین به علت عدم ارائه توضیحات شفاف از کاربران چینی عذرخواهی کرد.

سامسونگ در گذشته بزرگترین فروشنده تلفن هوشمند در کشور چین به حساب می آمد ولی پس از قدرت گرفتن برندهایی مانند وان پلاس، شیائومی، اوپو و هوآوی، سال پیش این رتبه را از دست داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali.mousavi
    ali.mousavi | ۱۲ مهر ۱۳۹۵

    سامبمب میگه باطریهای اونایی که به چین ارسال شدن سالمه اما مگه چن روز پیش نبود یه گوشی تعویض شده تو چین منفجر شد؟

مطالب پیشنهادی