ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برای تجربه بازی Super Mario Run باید حتماً به اینترنت متصل باشید

نخستین بازی رسمی موبایل دنیای سوپر ماریو که در رده پلتفرمرها قرار می گیرد و تحلیلگران آینده شگفت آوری را برای آن متصور هستند، به اینترنت نیاز دارد. در حالی که پیش از این گمانه های ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

نخستین بازی رسمی موبایل دنیای سوپر ماریو که در رده پلتفرمرها قرار می گیرد و تحلیلگران آینده شگفت آوری را برای آن متصور هستند، به اینترنت نیاز دارد.

در حالی که پیش از این گمانه های کمرنگی مبنی بر سیستم همیشه آنلاین بازی Super Mario Run شنیده می شد، شیگرو میاموتو امروز رسماً این مسئله را تایید کرد.

همانطور که می دانید این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما در این حالت تنها بخش هایی از آن در دسترس خواهد بود و برای دسترسی نامحدود به آنها می بایست مبلغ 10 دلار پرداخت نمایید.

در همین راستا میاموتو اشاره می کند که برای جلوگیری از امکان دسترسی غیر رسمی به بازی و حفظ امنیت اعتبار و قانون حق استفاده از آن، مجبور به اضافه کردن المان همیشه آنلاین بوده اند.

super_mario_run_iphone_release_date_price_800home-w600

میاموتو ضمن وعده ی برقراری ارتباطی یکپارچه و و مطمئن، تاکید می کند برای دسترسی به هر سه مود بازی (که دو مود آن کاملاً به صورت تک نفره است) می بایست به اینترنت متصل بود.

به علاوه دلیل انتشار اولیه بازی Super Mario Run برای سیستم عامل iOS و موبایل ها و تبلت های اپل نیز همین مسئله عنوان شده است.

این بازی مورد انتظار در تاریخ 15 دسامبر (25 آذر) به صورت همزمان برای 151 کشور دنیا منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • just pride
    just pride | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    امیدوارم یه زلدای درست و حسابی واسه موبایل هم بزنه.

  • Aureliano
    Aureliano | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    کاش مثل۲ hill climp racing هم انلاین باشه هم افلاین

  • Mohammad.s
    Mohammad.s | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    تازه نصف بازی ها رو یادم رفت ? :
    Assassin's Creed Identity :
    خدایی یکی به من بگه اساسینس کرید آنلاینی میخواد ؟! ?
    Zombie Anarchy
    Modern Combat5
    NBA LIVE Mobile
    PES Manager
    و و و ...
    خدایی اگه این بازی ها آنلاین نبودن من خمشون رو نگه میداشتم ولی تا فهمیدم آنلاینن سریع پاک کردم ( به دلیل ماشاللهی بودن سرعت و پوشش اینترنت در ایران ?✌ )
    یکی نیست به اینا بگه پول اضافی دارین یا بدین به ما یا رو سرور و ارتقا سرور ها حداقل کار نکنین...رو ارتقا گیم پلی و گرافیک و بازی کار کنین ?

  • Mohammad.s
    Mohammad.s | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    ای بابا این شرکت ها هم که عسلِ بازی آنلاین رو در آوردن ? اه بس کنین دیگه ??? آسفالت اکسترم آنلاین ، فیفا که کلا آنلاین ، نید فور اسپید نو لیمیت آنلاین ،این آنلاین بس کنین دیگه اه ? عین آدم بازی آفلاین بدین دیگه هم هزینش برا خودتون کم تره هم برا مشتری ? باز اگه کلا مولتی پلیر بود ( مثل کلش آف کلنز یا رویال ) یه چیزی ... وقتی قابلیت سینگل پلیر داره چرا باید آنلاین باشه ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی