ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه و قیمت دقیق کنسول بازی سوییچ 24 دی ماه مشخص می شود [به روز رسانی شد]

بنابر اعلام رسمی کمپانی نینتندو، در تاریخ 12 ژانویه سال آتی میلادی (برابر با 24 دی ماه) می توان منتظر ارائه اطلاعات بیشتری از کنسول هیبریدی سوییچ طی یک لایواستریم بود. نینتندو این خبر را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۵۰

بنابر اعلام رسمی کمپانی نینتندو، در تاریخ 12 ژانویه سال آتی میلادی (برابر با 24 دی ماه) می توان منتظر ارائه اطلاعات بیشتری از کنسول هیبریدی سوییچ طی یک لایواستریم بود. نینتندو این خبر را در جلسه ارائه گزارش مالی خود تایید کرده است.

به گفته تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل فعلی نینتندو، کمپانی ژاپنی طی این لایو استریم، ضمن مشخص نمودن تاریخ دقیق عرضه و قیمت کنسول سوییچ، برخی از بازی های در دست توسعه برای آن را نیز مشخص می نماید.

گفتنی است اگرچه مراسم رونمایی از سوییچ تنها مخصوص افراد دعوت شده و خبرگزاری ها خواهد بود، اما مردم اقصی نقاط جهان می توانند این رویداد را طی لایواستریمی تماشا کنند؛ ضمناً ساعت دقیق آغاز این رویداد نیز کماکان نامشخص باقی مانده است.

نینتندو برنامه دارد پس از برگزاری این مراسم، رویدادهای مختلفی را در نقاط مختلف جهان برگزار کند تا خبرنگاران، شرکای شخص ثالث و نیز مصرف کنندگان قادر به تجربه کار با کنسول سوییچ و بازی های آن باشند. نینتندو پیش از این خاطر نشان کرده که اطلاعات بسیار بیشتری باقی مانده که باید با مشتریان به اشتراک بگذارد و گفته می شود سوییچ از قابلیت اجرای اپلیکیشن های مبتنی بر واقعیت افزوده نیز برخوردار است.

به روز رسانی

شب گذشته نینتندو از ساعت دقیق برگزاری مراسم تشریح کنسول سوییچ پرده برداشت. به گزارش Time و به تایید نینتندو، مراسم مذکور راس ساعت 7:30 صبح به وقت تهران روز جمعه 24 دی ماه آغاز خواهد شد. نینتندو سوییچ ماه مارس سال آتی میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ireza89
    ireza89 | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    تا اينجا كه همه هيجان زده هستن برا اين كنسول اميدوارم بعد از مراسم و مشخص شدن قيمت و سخت افزار نااميد نشيم.اميدوارم موقع عرضه كنسول بازي هاي زيادى همراهش عرضه بشه كه گيمر ها استقبال كنن ازش.البته زلدا و ماريو كه حتما با عرضه مياد و به خاطر زلدا هم كه شده اين كنسول رو ميخرن گيمرهاى حرفه ايي .

مطالب پیشنهادی