ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صدای تلویزیون های Crystal Sound OLED ال جی از داخل پنل نمایشگر پخش می شود

در CES 2017 هم مثل هر سال، شاهد رونمایی ال جی از تازه ترین دستیافته ها در حوزه ی تولید تلویزیون بودیم، از نمونه ی اولیه ی پنل های OLED شفاف و حتی دو طرفه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۵

در CES 2017 هم مثل هر سال، شاهد رونمایی ال جی از تازه ترین دستیافته ها در حوزه ی تولید تلویزیون بودیم، از نمونه ی اولیه ی پنل های OLED شفاف و حتی دو طرفه گرفته تا نمایشگرهای 65 تا 77 اینچی با رزولوشن Ultra HD و ضخامت یک صفحه کاغذ.

اما یکی از جذاب ترین ابتکارات شرکت کره ای، تلویزیون های سری Crystal Sound OLED به حساب می آید که سازنده موفق شده برای نخستین بار سیستم پخش صدای آنها را با پنل صفحه نمایش یکی کند.

LG Display که ساخت پنل های نمایشگر را برای شرکت مادر انجام می دهد اعلام کرده به دلیل عدم نیاز به backlighting در تلویزیون های OLED، امکان تعبیه کردن سیستم پخش صدا داخل صفحه نمایش وجود دارد.

این کار نمای جلوی تلویزیون را به ساده و چشم نواز ترین حالت ممکن در می آورد و در عین حال حس فراگیر بودن صدا را افزایش می دهد، چرا که پخش صدا به جای اطراف یا زیر تلویزیون، واقعا از قلب تصویر انجام می شود.

تلویزیون های سری Crystal Sound OLED بین 55 تا 65 اینچ هستند و سازنده رزولوشن Full HD را برای آنها در نظر گرفته است. کیفیت صدای این محصولات هم بر اساس آنچه در غرفه ی ال جی به نظر می رسد، کاملاً دلچسب است، اما برای بررسی دقیق تر بهتر است تا پایان نمایشگاه و عرضه ی محصول نهایی به بازار منتظر بمانیم، اتفاقی که البته سازنده جزئیات دقیق آن را هنوز اطلاع رسانی نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aram sali
    aram sali | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    تشکر از دیجیاتو به خاطر پوشش بیشتر تکنولوژی مربوط به تلویزیونها

  • Mi Amir
    Mi Amir | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    خخخخخ

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    چرا دارم احساس میکنم ال جی داره میترکونه ???

مطالب پیشنهادی