ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل خبر از ارائه اپلیکیشن های بیشتر برای پلتفرم تانگو می دهد

با عرضه موبایل Phab2 Pro لنوو بود که تکنولوژی تانگو برای نخستین بار به دست عموم رسید و حالا امروز با معرفی موبایل ZenFone AR از سوی ایسوس، شاهد رونمایی از دومین موبایل بهره مند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۰

با عرضه موبایل Phab2 Pro لنوو بود که تکنولوژی تانگو برای نخستین بار به دست عموم رسید و حالا امروز با معرفی موبایل ZenFone AR از سوی ایسوس، شاهد رونمایی از دومین موبایل بهره مند از این پلتفرم واقعیت افزوده بودیم.

یکی از نقاط ضعف تانگو تا به امروز، تعداد کم اپلیکیشن هایی بوده که از سخت افزار قدرتمند دستگاه بهره می گیرند. حالا گوگل به تازگی اعلام کرده که طی چند ماه آتی، باید منتظر عرضه چندین اپلیکیشن مخصوص تانگو در پلی استور باشیم. جانی لی، مدیر واحد مهندسی گوگل تانگو بعد از معرفی موبایل ایسوس در رویداد CES 2017 این شرکت اعلام کرد:

علاوه بر افزایش تعداد موبایل های هوشمند مجهز به سخت افزار مورد نیاز تانگو، انتظار داریم که چندین اپلیکیشن مخصوص تانگو نیز طی ماه های آتی عرضه شوند. در حال حاضر چند بازی کلاسیک با قابلیت های واقعیت افزوده در استور گوگل پلی قرار گرفته است. از جمله این بازی های می توان به Hot Wheels و Dominos اشاره کرد.

جانی لی طی رویداد ایسوس، اپلیکیشنی جدید برای تانگو را نیز به نمایش درآورد که امکان تصویرسازی اندازه لباس ها و قرار گرفتن آنها روی بدن را فراهم می آورد. این اپلیکیشن تجربی در حال حاضر روی گوگل پلی قرار گرفته و با مراجعه به صفحه مربوط به کالکشن اپلیکیشن های تانگو، شاهد 32 اپ متفاوت خواهید بود.

جانی در پایان سخنان خود اطمینان داد که گوگل به شدت مشغول همکاری با توسعه دهندگان است تا آنها را به تولید اپلیکیشن ها و بازی های ویدیویی جذاب تر برای تانگو ترغیب نماید. چنین امری مسلماً خبری خوش برای تانگو به حساب می آید اما اکوسیستم این پلتفرم کماکان چندان ترغیب کننده نیست. باید امیدوار بود که با عرضه موبایل های بیشتری همچون ZenFone AR، این رویه تغییر کند و مردم به تکنولوژی واقعیت افزوده گوگل جذب شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی