ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اسپیکرهای Ai-1 یک دیوار بلند صوتی را خلق کنید [تماشا کنید]

حتماً شما هم موافق هستید که ستاره درخشان جشن ها و مهمانی ها، اسپیکرهای عظیمی هستند که می توانند در مراسم خودنمایی کنند. بلندگوهایی که هرکس می خواهد کنترل آنها را در دست بگیرد و ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

حتماً شما هم موافق هستید که ستاره درخشان جشن ها و مهمانی ها، اسپیکرهای عظیمی هستند که می توانند در مراسم خودنمایی کنند. بلندگوهایی که هرکس می خواهد کنترل آنها را در دست بگیرد و یا در نزدیکی شان باشد. کمپانی سوئدی aiFi در نمایشگاه CES 2017 اسپیکری را به نمایش عموم گذاشت که با استفاده از آن می توان دیوار بلند صوتی را خلق کرد.

اسپیکر ماژولار جدید سوئدی ها با نام «Ai-1» شناخته می شود و کاربر را قادر می سازد تا تعداد بی شماری از آنها را به یکدیگر متصل کرده و صدای شگفت انگیزی را تولید کند.

aifi

هر کدام از بلندگوهای 18 واتی مورد اشاره دارای ابعاد 18 در 5 در 5 سانتی متر و وزن 750 گرم بوده که با استفاده از تکنولوژی ارتباطی «WaveDot» می تواند به سرعت به دیگر بلندگوهای هم نوع خود متصل شده و حجم صدا را افزایش دهد.

همچنین گفتنی است که گجت مذکور دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم و استیل است و در مقابل قطرات آب مقاوم است. علاوه بر این، در طراحی آن از لامپ های LED استفاده شده که به هنگام اتصال به اسپیکر دیگر رنگ آنها با یکدیگر یکسان می شود.

شرکت «aiFi» نرم افزاری برای اتصال به اسپیکرها توسعه داده که از طریق آن می توان رنگ نور LED و صدای بلندگوها را کنترل کرد. هر کدام از اسپیکرهای «Ai-1» قیمتی معادل با 299 دلار خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی