ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دولت ژاپن بهره برداری از مرکز تحقیقات اپل در اسفند ماه را تایید کرد

سیاست های اخیر کمپانی اپل و اهمیت بهره مندی از هوش و توانایی پتانسیل های سراسر دنیا سبب شده تا تیم کوک برنامه های طولانی مدتی برای احداث مراکز متعدد تحقیق و توسعه در نقاط مختلف ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

سیاست های اخیر کمپانی اپل و اهمیت بهره مندی از هوش و توانایی پتانسیل های سراسر دنیا سبب شده تا تیم کوک برنامه های طولانی مدتی برای احداث مراکز متعدد تحقیق و توسعه در نقاط مختلف جهان را تدارک ببیند.

بعد از راه اندازی و افتتاح مقرهایی در چین و انگلیس و ساخت بی وقفه مراکزی در اندونزی، ویتنام و هند، نوبت به بهره برداری از واحد تحقیق و توسعه اپل در شهر یوکوهومای ژاپن رسیده و همانطور که پیش تر وعده داده شده بود، همه چیز برای افتتاح آن در اسفند ماه مهیا است.

در این راستا روز گذشته «یوشیهیده سوگا» سخنگوی دولت ژاپن ضمن بازدید از مرکز تحقیق و توسعه وسیع و خوش ساخت اپل در یوکوهوما، بهره برداری و افتتاح در اسفند ماه را تایید کرده است.

اپل قصد دارد با تمرکز روی هوش مصنوعی و نیروهای خلاق از ساختمان 2300 متر مربعی اش برای توسعه محصولات جدید در تمام شاخه های پیشین و همینطور زمینه های جدید و نوآورانه استفاده نماید و سپس آنها را به آن سوی اقیانوس ها صادر کند.

به علاوه این مرکز تحقیق و توسعه جدید به کوپرتینویی ها اجازه می دهد تا با کمپانی های ژاپنی همکاری های مستقیمی انجام داده و اجزای لازم برای محصولات آتی اپل را به سادگی تامین نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی