ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه علاقه اپل برای استفاده از USB-C در آیفون: توسعه یک مبدل

وال استریت ژورنال دیروز گزارشی را در مورد آیفون 8 و برنامه های اپل جهت ارائه نسخه جدید موبایل هایش در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. این منبع بر اساس اطلاعاتی که از طریق افراد ناشناس به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

وال استریت ژورنال دیروز گزارشی را در مورد آیفون 8 و برنامه های اپل جهت ارائه نسخه جدید موبایل هایش در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. این منبع بر اساس اطلاعاتی که از طریق افراد ناشناس به دست آورده، خبر داد که اپل مایل است به نوعی از USB-C در آیفون استفاده کند.

از یک سو به نظر می رسید که اپل می خواهد درگاه Lightning را کنار گذاشته و از USB-C بهره گیرد، که البته حرکتی کاملاً غیر مرسوم از شرکتی است که آن را در طول سالیان اخیر شناخته ایم. این شرکت هیچ گاه زیر بار استفاده از استانداردهای عمومی نرفته و معمولاً تلاش داشته تا از درگاه های اختصاصی خودش در محصولاتش بهره گیرد.

در هر صورت گزارش مورد بحث هنوز از سوی منبع معتبر دیگر تایید نشده و نمی توان گفت که چقدر باید به صحت آن مطمئن بود، اما «بلین کورتس»، مدیر اجرایی موسسه «Barclays» عقیده دارد که آیفون 8 همچنان از درگاه Lightning بهره خواهد برد. وی از طرفی خبر می دهد که اپل در بازارهای اروپایی یک مبدل Lightning به USB-C برای آیفون ارائه می دهد تا کار هماهنگ سازی میان مک بوک های مجهز به USB-C با آیفون ساده تر شود.

شرکت مورد بحث همین حالا مبدل Lightning به Micro-USB را نیز به فروش می رساند و بر اساس گفته آقای کورتس، اپل صرفاً تصمیم دارد به این شکل و با ارائه یک مبدل، سردرگمی کاربران را کاهش دهد، نه اینکه به طور کلی درگاه Lightning را به نفع USB-C خط بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی