ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوآوی نووا اسمارت Nova Smart
تکنولوژی

هوآوی در سکوت خبری موبایل Nova Smart را در اروپا رونمایی کرد

سرعت رونمایی از موبایل های جدید هواوی در یک سال اخیر به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. جدیدترین محصول این شرکت «Nova Smart» یک موبایل میان رده ارزان قیمت است که بدون سر و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

سرعت رونمایی از موبایل های جدید هواوی در یک سال اخیر به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. جدیدترین محصول این شرکت «Nova Smart» یک موبایل میان رده ارزان قیمت است که بدون سر و صدا در قاره اروپا معرفی شد.

اصلی ترین نقطه ضعف Nova Smart عرضه آن با اندروید مارشملو است

این محصول جدید مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی اچ دی، چیپ مجتمع اسنپدراگون ۴۳۵، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه تا سقف ۱۲۸ گیگابایت است. هوآوی همچنین یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی را نیز جهت نیرو بخشیدن به این مجموعه در نظر گرفته است. ضمن این که نباید دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی را نیز از قلم انداخت.

شاید اصلی ترین نقطه ضعف Nova Smart عرضه آن با اندروید مارشملو باشد. اقدامی که به نظر کمی عجیب می رسد، چرا که تقریباً تمام موبایل های معرفی شده در سال۲۰۱۷ به اندروید نوقا مجهز هستند.

قیمت نسخه آنلاک این موبایل در کشورهای مختلف اروپایی ۲۰۰ یورو تعیین شده، اما نسخه تحت قرارداد آن با قیمت هایی به مراتب کمتر در دسترس قرار دارد.

با کمی دقت در مشخصات سخت افزاری موبایل Nova Smart هوآوی می توان دریافت که این محصول در واقع همان موبایل Honor 6C است که با تغییر نام در قاره اروپا به فروش خواهد رسید. این اقدام گرچه کاملاً عجیب به نظر می رسد، اما چنین تصمیماتی در میان کمپانی های چنینی چندان هم بدون سابقه نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • قدرت برتر
    قدرت برتر | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ...

  • مهدی شکری
    مهدی شکری | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    جالب نیس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی