ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به مرکز تست پیشرفته سامسونگ برای گلکسی اس 8 [تماشا کنید]

گلکسی نوت 7 شکستی بزرگ را برای سامسونگ رقم زد؛ دستگاهی که علی رغم ویژگی های برجسته و محبوبیت فوق العاده، باتری معیوبی داشت و امنیت کاربران را به خطر انداخت. کمپانی کره ای مجبور شد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

گلکسی نوت 7 شکستی بزرگ را برای سامسونگ رقم زد؛ دستگاهی که علی رغم ویژگی های برجسته و محبوبیت فوق العاده، باتری معیوبی داشت و امنیت کاربران را به خطر انداخت. کمپانی کره ای مجبور شد این فبلت را به طور کامل از سطح جهان جمع آوری کرده و به خاطر مشکلات به وجود آمده، از همه عذرخواهی نماید.

زیان مالی و مهم تر از آن، کاهش اعتبار جهانی، سامسونگ را بر آن داشت که برای همیشه از تکرار چنین فجایعی جلوگیری نماید و به همین دلیل چندی پیش مرکز تست 8 مرحله ای باتری را تأسیس کرد تا به واسطه آن، کیفیت و ایمنی محصولاتش را تضمین نماید. پرچمداران جدید این کمپانی یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن نیز در همین مرکز ارزیابی و آزموده می شوند، و کره ای ها به تازگی ویدیویی را از نحوه تست این دو کهکشانی تازه وارد منتشر ساخته اند که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

غول تکنولوژی کره جنوبی می گوید تمام تلاش خود را برای اطمینان از امنیت تولیداتش به کار بسته است. انواع تست های شارژ و دشارژ در شرایط مختلف، فشردن و سوراخ کردن باتری و تغییرات دمای دستگاه در حین اجرای فعالیت های سنگین و مداوم، بخشی از مراحل ارزیابی کیفی این مرکز هستند. سامسونگ حتی بازرسی مداوم از کارخانه های تأمین کننده باتری را نیز در دستور کار خود قرار داده.

گفتنیست این شرکت، درب مرکز تحقیقاتی و ارزیابی خود را به روی همگان باز گذاشته و مرکز تخصصی آنالیز باتری را نیز تأسیس کرده که ارتباط دائمی با مصرف کنندگان و مشتریان را ممکن می سازد. همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث نیز می توانند به صورت رایگان از راهنمایی های سامسونگ برای تولید باتری ها و تجهیزات الکترونیکی ایمن تر استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • farzad
    farzad | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    گاهی شکست ها(مشکل باتری نوت۷) باعث موفقیت های فراوانی میشوند

    امیدوارم سامسونگ(طرفدارش هستم)همیشه موفق بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی