ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 15.2 نرم افزار ویژوال استودیو به همراه پیش نمایش نسخه 15.3 منتشر شد

مایکروسافت نرم افزار ویژوال استودیوی 2017 را تقریبا دو ماه پیش منتشر کرد؛ آخرین و قدرتمندترین محیط یکپارچه توسعه نرم‌ افزار این شرکت که برای کاربران ویندوز آماده شده است. ماه پیش، غول ردموندی پیش نمایشی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۰

مایکروسافت نرم افزار ویژوال استودیوی 2017 را تقریبا دو ماه پیش منتشر کرد؛ آخرین و قدرتمندترین محیط یکپارچه توسعه نرم‌ افزار این شرکت که برای کاربران ویندوز آماده شده است. ماه پیش، غول ردموندی پیش نمایشی از نسخه 15.2 این ابزار را در اختیار طیف محدودی از کاربران قرار داد، اما از امروز همه کاربران می توانند به این نسخه دسترسی داشته باشند.

مضاف بر این، مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۱۷ امروز از پیش نمایش نسخه 15.3 ویژوال استودیو هم پرده برداشت که ضمن رفع باگ های نسخه های قبلی، در دسترسی به آیتم ها نیز بهبودهایی داشته و به قابلیت های جدیدی مجهز شده است. پیش نمایش مورد بحث را می توانید همین حالا و از این لینک دریافت کنید.

به گفته مایکروسافت پشتیبانی از پیش نمایش NET Core 2.0.، یونیت تست زنده برای پروژه های NET Core.، تابعیت استاندارد بیشتر برای ++C، ارتقای تحویل پیوسته برای پروژه های ASP.NET و ASP.NET Core در سرویس های آژور و در نهایت ارتقای ابزار توسعه دهندگان از تغییراتی هستند که در پیش نمایش جدید ویژوال استودیو شاهد خواهید بود.

همچنین مایکروسافت در کنفرانس بیلد از تجربه جدیدش در اشکال زدایی فضاهای ابری نیز سخن گفت. ابزار Snapshot Debugger در ویژوال استودیو برای توسعه دهندگان امکانی فراهم می کند تا بدون نوشتن عبارات مربوط به لاگ یا کد ایجاد استثنا، رفتار آن ها را در وضعیت های استثنایی با دقتی بسیار بالا تحت نظر بگیرند.

در انتها بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که از امروز ویژوال استودیوی 2017 برای مک نیز از مرحله پیش نمایش خارج شده و به طور کامل در دسترس علاقه مندان به برنامه نویسی قرار گرفته است.

برای اطلاع از جزئیات کامل تغییرات در آخرین نسخه ویژوال استودیو می توانید به منبع خبر مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی