ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با Actions استفاده از دستیار دیجیتالی خود را برای اپلیکیشن های سوم شخص ساده تر می کند

بخش زیادی از کنفرانس گوگل I/O امسال که هم اکنون در حال برگزاری است تاکنون به شرح قابلیت های جدید دستیار دیجیتالی این شرکت اختصاص داشته است، از جمله ویژگی تازه ای به نام Google ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۴۸

بخش زیادی از کنفرانس گوگل I/O امسال که هم اکنون در حال برگزاری است تاکنون به شرح قابلیت های جدید دستیار دیجیتالی این شرکت اختصاص داشته است، از جمله ویژگی تازه ای به نام Google Actions.

این ویژگی تازه قرار است در هردو پلتفرم اندروید و iOS به دستیار دیجیتالی گوگل اضافه شود و امکان ارتباط تنگاتنگ اپلیکیشن های سوم شخص با Google Assistant را فراهم آورد.

به لطف این ویژگی جدید دستیار دیجیتالی گوگل می تواند برای مثال به راحتی پرداخت های موبایلی شما را انجام دهد و حتی بدون دخالت شما آدرس و مشخصات لازم را داخل فرم خرید آنلاین اپلیکیشن های مختلف وارد کند.

با وجود چنین امکاناتی حالا می توان گفت دستیار دیجیتالی گوگل یک سر و گردن بالاتر از رقبایی مثل الکسای آمازون قرار می گیرد. دستیار گوگل می تواند یک روند خرید آنلاین را تنها با دستور صوتی و چند لمس ساده به انجام برساند و نیازی به تایپ کردن نخواهد بود، کاری از عهده ی رقبا بر نمی آید.

نکته ی جالب اینکه توسعه دهندگان می توانند Action هایی برای دستیار دیجیتالی تعریف کنند که حتی به نمایشگر هم نیاز نداشته باشد و در نتیجه کاربر قادر باشد آنها را به جای موبایل روی اسپیکر Home گوگل با دستور صوتی مورد استفاده قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی