ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Adobe Scan تصویر متون را به PDF قابل ویرایش تبدیل می کند [تماشا کنید]

نرم افزارهای زیادی برای تبدیل متن موجود در تصویر به فایل های نوشتاری وجود دارند اما اپلیکیشن جدید ادوبی، نسبت به سایر گزینه های موجود برای پلتفرم های موبایل، کارکرد بهتری دارد. ابزار مورد بحث ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

نرم افزارهای زیادی برای تبدیل متن موجود در تصویر به فایل های نوشتاری وجود دارند اما اپلیکیشن جدید ادوبی، نسبت به سایر گزینه های موجود برای پلتفرم های موبایل، کارکرد بهتری دارد.

ابزار مورد بحث «Adobe Scan» نام داشته و در سیستم عامل های اندروید و iOS قابل استفاده است. این اپلیکیشن قادر است با بهره گیری از دوربین موبایل، از اسناد و متون موجود در تصاویر یا روی کاغذ عکس گرفته، و سپس نوشته های موجود در عکس را به فایل PDF قابل ویرایش تبدیل کند.

کل فرآیند به سادگی و با قرار دادن سوژه مورد نظر در کادر عکاسی انجام می شود و اپلیکیشن مذکور در صورت بهره گیری از سایر ابزار ادوبی توسط کاربر، بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان خواهد داد.

به عنوان مثال ادوبی اسکن می تواند تصاویر ثبت شده را به صورت خودکار در پلتفرم ابری «Adobe Document Cloud» بارگذاری کند تا کاربر از همه جای دنیا به فایل های خود دسترسی داشته باشد.

ویرایش PDF در Adobe Acobat رایگان است

ویرایش PDF های تولید شده، توسط نرم افزار «Adobe Acrobat» کاملاً رایگان است؛ اما اگر بخواهید نوشته های دیجیتالی را با بیشترین گزینه های ممکن و به صورت دلخواه اِدیت کنید، باید از نرم افزار «Acrobat Pro DC» استفاده نمایید که نیازمند پرداخت 15 دلار به صورت ماهانه خواهد بود.

البته نرم افزار ادوبی اسکن کاملاً هم بی نقص نیست و برخی مواقع در تشخیص نوشته ها با مشکل مواجه می شود. اپلیکیشن مورد بحث همچنین جدول ها و تکست باکس ها را نادیده گرفته و در PDF نهایی لحاظ نمی کند. با تمام این مسائل، محصول جدید شرکت ادوبی، نرم افزار ارزشمندی است که می توان با کمی سعی و خطا، نتایج قابل قبولی را از آن دریافت کرد.

PDF
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • معصومی
    معصومی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    کلا چرا باید به pdf نبیدل بشن. ورد یا عکس چه تفاوتی دارن?مرسی که راهننماییم میکنید

  • MehranF
    MehranF | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    واسه ویندوز خیلی وقته که هست

  • mohammad hamidi
    mohammad hamidi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    فارسی هم ساپورت میکنه؟

مطالب پیشنهادی