ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم مدیریت فایل جدید مک، سرعت و امنیت بالا را با هم فراهم می کند

اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود که همین حالا در حال برگزاری است، اعلام کرد جدیدترین سیستم عامل مک این کمپانی از سیستم مدیریت فایل «Apple File» استفاده خواهد کرد. استاندارد جدید که در WWDC ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۲:۵۱

اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود که همین حالا در حال برگزاری است، اعلام کرد جدیدترین سیستم عامل مک این کمپانی از سیستم مدیریت فایل «Apple File» استفاده خواهد کرد. استاندارد جدید که در WWDC سال گذشته معرفی شده بود، کارایی و امنیت بالاتری را نسبت به نسخه های قبلی ارائه می کند.

این به روز رسانی برای سیستم عامل Mac از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که بسیاری از افراد خلاق و تولید کنندگان محتوا، فعالیت های سنگین انتقال و ویرایش فایل خود -مانند ادیت عکس و ویدئو- را با کامپیوترهای مک انجام می دهند.

«کرِیگ فدریگی» معاون بخش مهندسی نرم افزار اپل ویژگی جدید را در کنفرانس امشب نشان داد که در این معرفی، فرآیند کپی شدن فایل ها از طریق اپل فایل بسیار سریع تر از سیستم HFS قبلی بودند.

شرکت اپل می گوید سیستم مورد بحث که قرار است در سال جاری همراه با سیستم عامل «High Sierra» عرضه شود، برای حافظه های مدرن مانند SSD، فلش، لایتنینگ و درایوهای USB بهینه سازی شده و به راحتی با حافظه هایی که در آینده عرضه می شوند سازگار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی